اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان:

حیا و عفت زینبی و زهرایی باید مد نظر بانوان جامعه باشد

حیا و عفت زینبی و زهرایی باید مد نظر بانوان جامعه باشد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: کوهبنان شهرستانی فرهنگی و زبانزد عام و خاص است که در بحث حجاب و عفاف هم الگوست چرا که دختران و زنان پوشش برتر دارند لذا حیا و عفت زینبی و زهرایی همواره باید مد نظر بانوان جامعه باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ همزمان با هفته حجاب و عفاف حجت الاسلام احمد رضا قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان در جمع نمازگزاران جمعه با استناد به کلام نورانی قران کریم گفت: حجاب از نظر لغوی به معنای پوشش ظاهری است لذا در رابطه با حجاب و عفاف باید امر به معروف و نهی از منکر را از نزدیکان خود شروع کنیم چرا که بحث الگو پذیری در خانواده ها اثرات فراوانی دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی خاطر نشان کرد: خانواده ائمه اطهار بهترین الگو برای همگان هستند چگونگی رفتار بی بی دو عالم با فرزندان باید سرمش والدین قرار گیرد نحوه پوشش بی بی دو عالم باید همواره مورد توجه زنان و دختران جامعه باشد .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان بیان داشت: باید از خانواده اهلبیت الگو پذیری داشته باشیم تا فرزندانی سالم و صالح را تحویل جامعه نماییم که آینده کشور را در مسیر الی الله بسازند .

,
,

وی ادامه داد: خانواده و مدرسه نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند منویات مقام معظم رهبری هم در تربیت فرزندان اثر گذار است لذا حجاب باید از ایجابی مورد توجه قرار گیرد .

,

حجت الاسلام قربانی بیان داشت : کوهبنان شهرستانی فرهنگی و زبانزد عام و خاص است که در بحث حجاب و عفاف هم الگوست چرا که دختران و زنان پوشش برتر دارند لذا حیا و عفت زینبی و زهرایی همواره باید مد نظر بانوان جامعه باشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه