اخبار داغ

دبیر احیای سیره رضوی جنوب کرمان:

۱۵ نفر از معلولین مرکز توانبخشی سروش جیرفت به مشهد مقدس اعزام می شوند

۱۵ نفر از معلولین مرکز توانبخشی سروش جیرفت به مشهد مقدس اعزام می شوند
حسین مشایخی گفت: یکی از برکات حضور کاروان زیر سایه خورشید در مرکز توانبخشی سروش شهر جیرفت، قول مساعد اعزام ۱۵ نفر از معلولین این مرکز با همکاری خیرین به مشهد مقدس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مشایخی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه و دبیر احیای سیره رضوی جنوب کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: کاروان زیر سایه خورشید از (سال ۹۳ ) تاکنون در چند سال متوالی است که در دهه کرامت به جنوب کرمان سفر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حسین مشایخی، با بیان این مطلب که امسال نیز ۴ نفر از خدام رضوی از (۱۸ تیر) به جنوب کرمان سفر کردند، افزود: کاروان زیر سایه خورشید تاکنون در شهرستان های رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب، کهنوج سفر کردند و امروز نیز در شهرستان جیرفت حضور یافتند.

,

دبیر احیای سیره رضوی در جنوب کرمان، به برخی از برنامه های اولین روز از سفر کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان جیرفت، اشاره کرد و بیان داشت: در اولین روز از پلیس راه جنوب کرمان، فرودگاه جیرفت بازدید و به دیدار خانواده معظم شهیدان محمود و مجید پایدار رفتند.

,

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه، ادامه داد: سپس از مرکز توانبخشی سروش شهر جیرفت بازدید و به زندان جیرفت رفتند و در جمع زندانیان حضور یافتند

,

وی، اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید عصر امروز به شهر درب بهشت رفت و پس از استقبال مردم در مراسم بزرگداشت امام زاده سلطان سید احمد حضور یافت.

,

مشایخی، افزود: کاروان زیر سایه خورشید تا (۲۴ تیر) در شهرستان جیرفت حضور داشته و با خانواده های معظم شهدا و محرومین دیدار می کند.

,

دبیر ستاد احیا سیره رضوی در جنوب کرمان، بیان داشت: یکی از برکات سفر کاروان زیر سایه خورشید، اهدای سبد کالا به خانواده های محرومین و قول مساعد سفر ۱۵ نفر از معلولین مرکز توانبخشی سروش شهر جیرفت با همکاری خیرین به مشهد مقدس بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه