اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

راه‌اندازی راکتور آب‌سنگین اراک بهترین اهرم فشار علیه اروپایی‌ها/باید در برابر منفعت‌طلبان اقدام قاطع کرد

راه‌اندازی راکتور آب‌سنگین اراک بهترین اهرم فشار علیه اروپایی‌ها/باید در برابر منفعت‌طلبان اقدام قاطع کرد
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: باید در برابر این ترسوهای دنیاطلب و منفعت‌طلب اقدام قاطع کرد بنابراین راه‌اندازی راکتور آب‌سنگین اراک بهترین اهرم فشار علیه اروپایی‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به نقش امام رضا(ع) در شکوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی اظهار داشت: تردیدی نیست که پایه‌گذاری، رشد و شکوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی به‌وسیله پیامبر و ائمه اطهار(ع) بوده است اما مورخان دوران تعالی و طلایی شکوفایی تمدن اسلامی را مختص زمان امام رضا(ع) دانسته که ایشان نقشی عمیق و مؤثر در بروز و ظهور این امر داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: نهضت ترجمه، علم‌گرایی، بیان معارف و عقاید اسلامی در قالب استدلال‌های عقلی، هجرت امام رضا از مدینه به ایران و نظام‌مندسازی ساختار باورهای شیعی بر محور امامت و ولایت پنج عامل تأثیرگذار در شکوفایی تمدن اسلامی در دوران حکومت امام رضا(ع) بوده است.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: امروز فرهنگ مهربانی و عطوفت، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی، دانش‌پژوهی، ولایت‌پذیری، ولایت مداری و فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را مدیون تلاش‌های امام رضا(ع) هستیم.

,

 

,

وی با اشاره به هشتاد و چهارمین سالگرد قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب رضاخانی بیان کرد: حجاب امر فطری، ارزشی الهی و انسانی بوده و بی‌حجابی ضد ارزش است لذا انسان فطرتاً عفاف و حجاب را دوست دارد.

,

 

,

میرعمادی خاطرنشان کرد: ترویج بی‌بندوباری یک توطئه استعماری و استکباری است؛ استکبار و استعمارگران با هدفمندی به دنبال ترویج بی‌حجابی و بی‌بندوباری هستند.

,

 

,

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مسئولان و نهادهای ذی‌ربط پیرامون ترویج عفاف و حجاب در جامعه گفت: مسئولان امر اجازه ندهند حجاب و حیا از جامعه رخت ببندد، امروز شاهد هستیم یک عده‌ای محدود به بی‌حجابی دامن می‌زنند و البته عامه مردم ما متدین، باحجاب و عفت هستند؛ همه ما وظیفه‌داریم نسبت به مسئله حجاب و عفاف امربه‌معروف و نهی از منکر را پیاده کنیم.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه حج نعمتی بزرگ با آثار معنوی، اخلاقی، تربیتی و سیاسی فراوان است اظهار داشت: آل سعود با جلوگیری از مراسم برائت از مشرکین به دنبال تأمین خواسته‌های اربابش آمریکا و انجام حج سکولاراست؛ قطعاً زائران ایران پیام‌رسان فرهنگ مقاومت، ولایت، وحدت و سراسر افتخار اهل‌بیت(ع) خواهند بود.

,

 

,

وی گام دوم ایران دربرداشتن کاهش تعهدات برجامی را یک سیاست منطقی و عقلانی عنوان کرد و افزود: اگرچه برداشت این گام محافظه‌کارانه به نظر می‌رسید و آن‌چنان انقلابی نبود، اما باید دانست اروپایی‌ها ضمن اتلاف وقت خواهان ماندن ایران در چارچوب برجام هستند بنابراین باید در برابر این ترسوهای دنیاطلب و منفعت‌طلب اقدام قاطع کرد.

,

 

,

میرعمادی فشار حداکثری اقتصادی و تلاش برای اتحاد علیه ایران را دو راهبرد اصلی آمریکا در شرایط کنونی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز اروپا و آمریکا زبان عقل و منطق متوجه نیستند بلکه باید با زبان مقاومت با آن‌ها صحبت کرد چراکه تسلیم سازش و نرمش در برابر آمریکایی‌ها جواب نمی‌دهد؛ مهم‌ترین کار مسئولان راه‌اندازی راکتور آب‌سنگین اراک به‌عنوان اهرم فشار خوبی علیه اروپایی‌ها است.

,

 

,

وی عملکرد شورای نگهبان را خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: در انتخابات پیش رو انتظار این است که مانع ورود ناخالصی‌ها و نمایندگان منفعت‌طلب و اشرافی گر به مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یکی از ارکان نظام اسلامی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه