اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل

حجاب، کرامت انسان را تضمین می کند

حجاب، کرامت انسان را تضمین می کند
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هفته حجاب و عفاف را فرصت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دانست و گفت: با آموزش دادن به نسل جدید می توان در حفظ حجاب و عفت در جامعه موثر بوده و با ترویج امر به معروف و نهی از منکر آینده ای سالم برای جامعه ترسیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در گفتگو با  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های کرامت انسان،حفظ حجاب و عفاف در سطح جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه حجاب مصونیت ایجاد می کند تا از گناهان دوری کنیم، خاطرنشان کرد: حجاب موجب می شود انسان با آرامش و امنیت و صلابت کامل در جامعه فعالیت کند.

,

شفیعی با بیان اینکه حفظ ارزش های دینی و سنتی و حفظ هنجارهای اجتماعی از وظایف آحاد مردم است، گفت: با رعایت هنجارها و ارتقا ی ارزش ها می توانیم به سطح بالای کمال انسانی دست پیدا کنیم.

,

وی با بیان اینکه طبیعت زندگی انسان با آرامش عجین است به تبین شاخصه های آرامش در زندگی انسان ها پرداخت و گفت: حجاب و عفاف به عنوان یکی از شاخصه های آرامش در زندگی انسان در واقع بهترین فرصت برای انسان جهت به کمال رسیدن است. چراکه حجاب، کرامت انسان را تضمین می کند.

,

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود هفته حجاب و عفاف را فرصت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دانست و گفت: با آموزش دادن به نسل جدید می توانیم در حفظ حجاب و عفت در جامعه موثر بوده و با ترویج امر به معروف و نهی از منکر آینده ای سالم برای جامعه ترسیم کنیم.

,

انتهای پیام/ ه.ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه