اخبار داغ

یادداشت/

واداده‌های ستون پنجمی

واداده‌های ستون پنجمی
واداده‌ها و مرعوبین غرب کارشان به جایی رسیده که مواضع ارکان نظام اسلامی را به چالش می‌کشند که مثلا تمام ضعف‌های دولت همسویشان را بپوشانند و ادعا کنند که اگر کاری نمی‌شود نه از سر ناتوانی و فریب‌خوردنشان بلکه به خاطر موضع‌گیری نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادداشت *: «تا سال 2022 دیگر اثری از اسراییل نخواهد بود»؛ اینها اظهارات یک مقام افراطی ایرانی در مورد محو اسراییل نیست، بلکه این سخنان صریح و بی‌پرده هنری کسینجر، وزیر خارجه اسبق آمریکا و یک فرد یهودی است که تاریخ انقضای این رژیم نامشروع را پیش‌بینی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این یکی از همان به اصطلاح آبشخورهای مشکوکی است که رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس را در مورد آینده رژیم صهیونیستی نگران کرده است!

,

آقای فلاحت‌پیشه که به تندروی در عرصه سیاسی هم معروف است در صفحه توییترش تمام بی‌مبالاتی‌های و شکست‌های دولت در عدم انجام برنامه‌هایش را به این اندیشه که امروز در جهان فراگیر شده مربوط کرده است.

,

وی نوشته که «ادعای امروز پمپئو، تهدیدسازی‌های همیشگی نتانیاهو و تکرار کلمه «محو» یک سرزمین توسط برخی افراطیون داخلی ریشه در آبشخور مشکوکی دارد که هر برنامه سالمی در ایران را ناسالم جلوه دهد. در فرهنگ ایرانی جان انسان حرمت دارد چه یهودی و چه غیریهودی».

,

اینها همان اظهارات جنجالی این نماینده مجلس است که بلافاصله از صفحه توییترش حذف شد، اما این مسائل اظهاراتی نیست که به سادگی از آنها عبور کرد.

,

واداده‌ها و مرعوبین غرب حالا کارشان به جایی رسیده که مواضع ارکان نظام اسلامی را به چالش می‌کشند که مثلا تمام ضعف‌های دولت همسویشان را بپوشانند و ادعا کنند که اگر کاری نمی‌شود نه از سر ناتوانی و فریب‌خوردنشان در معاهدات بی‌المللی همچون کلاه گشاد برجام بوده، بلکه به خاطر این موضع‌گیری‌هاست.

,

واقعا اگر تئوری‌های مضحک یک صهیونیست دیوانه (نتانیاهو) و ادعاهای واهی یک طبل توخالی (پمپئو) برای رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس ما معیار تصمیم‌گیری در مورد موضوعات مهم کشور باشد، باید فاتحه آن مجلس را خواند.
در ضمن ماهیت، سوابق و مواضع این رژیم اشغالگر و آپارتاید صهیونیستی به اندازه‌ای ضدبشری و جنایتکارانه است که تمام دنیا بر نابودی آن اصرار دارند و حتی دیگر جامهه یهودیان آمریکا هم در حمایت از آن متحد نیستند.

,
,

اصلا شما که می‌گویید در فرهنگ ایرانی جان انسان حرمت دارد چه یهودی و چه غیریهودی؛ آیا جان دانشمندان شهید هسته‌ای ایران که توسط سرویس‌های جاسوسی رژیم سفاک صهیونیستی به شهادت رسیدند در فرهنگ ایرانی حرمت ندارد که در برابرش ترجیح دادید سکوت کنید؟!

,

شما که از زیر و بم مسائل امنیتی کشور خبر دارید بگویید ردپای سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم جعلی در فتنه‌های بزرگ کشور چه بود؟! و چه اتفاقی افتاده که تمام خون‌های قربانیان این حوادث را نادیده می‌گیرید؟!

,

از خود شما می‌پرسم آیا رواست چنین شخصی با این مواضع و انحراف از اصول اولیه انقلاب در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور داشته باشد و مسائل را با این نوع نگاه پیش‌ ببرد و ملت را به چاه ویل رهنمون شود.

,

شما و دوستانتان که نگران سرنوشت اسراییل شده‌اید حتی ذره‌ای شک نکنید که همانگونه که پیش‌بینی امام راحل در مورد فروپاشی شوروی و موضوعات دیگر تحقق یافت، پیش‌بینی محو اسراییل هم محقق می‌شود.

,

در ضمن این صحبتها بیشتر به مواضع یک ستون پنجمی می‌خورد تا یک نماینده ملت؛ بهتر است مطالبتان را قبل از انتشار چندبار بخوانید تا بعدا مجبور نشوید بقیه را به کج فهمی متهم کرده و خودتان را تطهیر کنید.

,

اما در آخر محض یادآوریتان کرسی مجلس جای بیان موضع‌گیری‌های ملت است؛ بیان نظرات شخصی در این منصب امانتی و عاریتی کار ناصوابی است و هرسخنی در این کسوت نشاید...
*زهرا آقایی /سردبیر

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه