اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

"اینستکس" نمی تواند ایران را اقناع کند/ اروپا مستقل از فشار سیاسی آمریکا تصمیم نمی گیرد

"اینستکس" نمی تواند ایران را اقناع کند/ اروپا مستقل از فشار سیاسی آمریکا تصمیم نمی گیرد
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مسائل مالی، بیمه ای و بانکی نیز آنچه که بتواند به ما و سایر کشورهای دنیا اثبات شود که کشورهای اروپایی مستقل از فشارهای سیاسی آمریکا تصمیمات خردمندانه اتخاذ می کنند را شاهد نبوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدامات اروپایی ها در رابطه با اینستکس گفت: مقامات انگلیسی که ادعای ابر قدرتی دارند و عنوان می کنند که مستقل از آمریکایی ها تصمیم می گیرند در آخرین گام راهزنی نفتکش ایرانی را انجام دادند؛ فلذا مشاهده کردیم که انگلیسی ها نیز برده آمریکایی ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه جای بسی تأسف است برای کشورهای اروپایی که وقتی مسئله برجام مطرح می شود بیان می کنند که با آمریکا همکاری نمی کنیم، تصریح کرد: اما طی چند ماه گذشته شاهد اقدام عاجل، گسترده و تأثیر گذار از سوی آنان نبوده ایم.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه مسائل مالی، بیمه ای و بانکی نیز آنچه که بتواند به ما و سایر کشورهای دنیا اثبات شود که کشورهای اروپایی مستقل از فشارهای سیاسی آمریکا تصمیمات خردمندانه اتخاذ می کنند را شاهد نبوده ایم.

,

این مقام مسئول بیان کرد: امیدوار هستیم اروپائیان به این جمع بندی برسند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران با فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله به دنبال عزت، اقتدارف مسالمت و صلح جهانی است.

,

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری و مسئولین کشور بیان کرده اند تحریم های ظالمانه آمریکا یک طرفه است که هیچ منطقی آن را قبول نمی کند.

,

حسن پور تصریح کرد: اینستکس نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را اقناع کند؛ بنابراین می توان گفت اروپایی ها نتوانسته اند اقدامی در شأن ما انجام دهند.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم صلحی پایدار در منطقه ایجاد شود و اروپایی ها در مهلت تعیین شده اقدماتی را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه