اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه:

بودجه سال ۹۸ کرمانشاه با محوریت گردشگری هزینه می‌شود

بودجه سال ۹۸ کرمانشاه با محوریت گردشگری هزینه می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: بودجه سال ۹۸ کرمانشاه با محوریت گردشگری هزینه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مهرداد سالاری صبح امروز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، گردشگری را یک ظرفیت زودبازده عنوان کرد و گفت: استان کرمانشاه باید خود را برای میزبانی رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰ آماده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: این رویداد بزرگ می تواند فرصت عظیمی برای معرفی فرهنگ غنی کرمانشاه به گردشگران داخلی و خارجی باشد.

,

وی با بیان اینکه درآمدهای حاصل از رویداد گردشگری به طور مستقیم بر سفره‌های مردم مشهود خواهد بود، گفت: استان کرمانشاه دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی در صنعت گردشگری را دارد که این مهم می تواند در معیشت مردم بسیار تاثیرگذار باشد.

,

سالاری اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ با ورود حجم زیادی از گردشگران داخلی و خارجی مواجه خواهیم شد و این مهم حجم زیادی از فروش کالا و خدمات استان را رقم می زند که رونق چشمگیری در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

,

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: ️بدون شک برای بهره گیری مناسب از رویداد بین المللی ۲۰۲۰ لازم است زیرساخت ها و بسترهای مناسب مهیا شود که در این راستا بودجه سال ۹۸ با محوریت گردشگری و فراهم‌شدن زیرساخت‌های این حوزه هزینه می‌شود و در این زمینه روستاهای هدف گردشگری در اولویت هستند.

,

وی بیان داشت: سازمان برنامه و بودجه در نقش اصلی خود یعنی مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه استان گام بر می دارد و اعتبارات در پروژه های اولویت داری هزینه می شود که در راستای توسعه استان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه