اخبار داغ

فرماندار رشتخوار مطرح کرد:

خیال باطل دشمن در ناامید کردن مردم از انقلاب با فشار اقتصادی

خیال باطل دشمن در ناامید کردن مردم از انقلاب با فشار اقتصادی
فرماندار رشتخوار در همایش تجلیل از خادمیاران نوجوان این شهرستان گفت: ما چهل سال است که با تروریسم اقتصادی در حال مبارزه هستیم، دشمن به گمان خود با فشار اقتصادی سعی در ناامید کردن مردم از انقلاب خودشان را دارد، اما این خیال باطل را با خود به گور خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه همایش خادمیاران نوجوان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا(ع) در جمع خادمیاران نوجوان این شهرستان گفت: امام رضا علیه السلام را به امام رئوف و امام مهربانی ها می شناسند، امروز سعی کنیم عامل رفتار ائمه اطهار(ع)باشیم نه تنها حامل آن باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه، خطاب به دختران و بانوان این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در ایام دهه کرامت و روز عفاف و حجاب، گفت: ما امروز به حجاب حاکم در سطح شهرستان رشتخوار احساس افتخار می کنیم، بانوان شهرستان رشتخوار سمبل و نماد زن انقلابی هستند.

,

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه ما برای حفظ حجاب هزینه های زیادی کردیم و خون ها داده ایم، اظهار داشت: ۲۲۰ هزار خون را در این راه و حفظ آرمان های انقلاب اهدا کردیم، ما امروز، اگر به این جایگاه، عزت و سربلندی در دنیا رسیده ایم به برکت خون شهدا است.

,

وی دهمچنین در ادامه با اشاره به تورم، گرانی و بیکاری حاکم در سطح جامعه، افزود: ما چهل سال است که با تروریسم اقتصادی در حال مبارزه هستیم، دشمن به گمان خود با فشار اقتصادی سعی در ناامید کردن مردم از انقلاب خودشان را دارد، اما این خیال باطل را با خود به گور خواهد برد، امسال شکوه قدرت سیاسی مردم ایران را که برگرفته از آگاهی و بصیرت مردم است، در ۲ اسفند به رخ دشمنان خواهیم کشاند.

,

وی با تاکید بر اینکه نوجوانان باید از رفتار و کردار ائمه اطهار علیه السلام الگو بگبرند، یادآور شد: نوجوان عزیز ببینید امام رضا علیه السلام چه رفتاری داشتند، چرا به امام رضا علیه السلام میگویند امام مهربانیها، ما هم سعی کنیم اول با گفتار و بعد باکردار ادامه دهنده راه ائمه اطهار علیه السلام باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه