اخبار داغ

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران در قزوین:

جوانان متعهد و متخصص باید وارد عرصه انتخابات شوند/ قاچاق پوشاک در سال ۲/۶ میلیارد دلار گردش مالی دارد

جوانان متعهد و متخصص باید وارد عرصه انتخابات شوند/ قاچاق پوشاک در سال ۲/۶ میلیارد دلار گردش مالی دارد
مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران گفت: رسانه‌ها باید با ایجاد انگیزه در جوانان متعهد و متخصص، آن‌ها را وارد میدان کنند چراکه جریان سازی و تحول در امور کشور نیازمند حضور جوانان در عرصه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، نشست تعاملی با موضوع مسائل روز با حضور  محمد نوری؛ مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران ظهر امروز در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

نوری در این جلسه با بیان اینکه دشمن در حال دروغ پردازی درمورد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم را صادر کردند، در یک جنگ شناختی قرار داشتیم و انقلاب اسلامی را مجدد واکاوی کردند و انتظار دارند که به آن پرداخته شود.

,

وی افزود: رهبری چهار منظر را در این بیانیه در نظر دارند که اولین منظر نیز بیان عظمت انقلاب اسلامی است که گاهی به فراموشی سپرده می‌شود و دشمن هم این نقطه ضعف را نشانه گرفته که نیاز به بازخوانی و تبیین مجدد آرمان‌های انقلاب است.

,

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن با دروغ پردازی و تحلیل‌های غلط روی جمعیت ۷۰درصدی بعد از انقلاب اثر می‌گذارد که رسانه‌ها باید با ارائه تحلیل‌های درست نیز این فضا را روشن کنند.

,

نوری بیان کرد: دومین محور که رهبری بر آن تاکید دارند نیز بیان عظمت راه طی شده در انقلاب است؛ بر اساس تحلیل‌های اقتصادی کل درآمد کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۲هزار میلیارد دلار بود که هزار میلیارد دلار هزینه جنگ شد و این ۴۰سال را با هزار میلیارد دلار باقی مانده اداره کردیم که باید این دستاوردها بیان شود.

,

این مسئول یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، دولت سازی اسلامی، حکومت اسلامی و نهایتا تمدن اسلامی راهبردهای امام راحل بود و راهبردهای مقام معظم رهبری بر گرفته از نگاه امام راحل نیز خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است که در بیانیه گام دوم مطرح کردند.

,

وی تصریح کرد: باید به این مسئله که چه بودیم و چه شدیم توجه ویژه داشته باشیم؛ امروز در سطوح علمی به رشد  ۱۳برابری در دنیا رسیدیم و در علم نانو جزو ۶ کشور برتر دنیا هستیم و همچنین در قدرت دفاعی و امنیتی منحصر به فرد هستیم.

,

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ذهنی فعال و زبانی گویا نیاز دارد

, تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ذهنی فعال و زبانی گویا نیاز دارد,

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: نکته چهارم که رهبری بر آن تاکید دارند نیز عظمت نیروی جوان است که در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده و به خوبی باید تبیین شود؛ حرکت به سوی جلو باید توسط جوانان شکل بگیرد که الزام آن شناخت و بصیرت است.

,

نوری با اشاره به اینکه باید به جوانان میدان داد، گفت: رسانه‌ها باید هم تهدیدها و هم فرصت‌ها را به جامعه منتقل کنند چراکه امروز هدف اصلی دشمن جلوگیری از شناخت و ارائه وارونه مسائل به جامعه است.

,

این مسئول افزود: نتیجه شکل گیری شناخت نیز حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب است تا تمدن سازی شکل گیرد و در این راستا باید روح امید به آینده در جامعه دمیده شود؛ باید با تدبیر وارد میدان شد و ضعف‌های دشمن را برای جوانان  تبیین کنیم.

,

وی با بیان اینکه قدرت دشمن رو به افول است و تمام هژمونی آن در هم شکسته است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری نگاه به وعده‌های الهی و نصرت الهی را تاکید دارند و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ذهنی فعال و زبانی گویا نیاز دارد که رسانه‌ها مهمترین بازو در این عرصه هستند.

,

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران تاکید کرد: اکنون که انتخابات مجلس را در پیش داریم، رسانه‌ها باید با ایجاد انگیزه در جوانان متعهد و متخصص، آن‌ها را وارد میدان کنند چراکه جریان سازی و تحول در امور کشور نیازمند حضور جوانان در عرصه است.

,

نوری اضافه کرد: رسانه‌ها باید با ایجاد کارگروه‌های تحلیل سیاسی به بصیرت افزایی بپردازند و با توجه به وضعیت اقتصادی، کارگروه‌های خدماتی و اقتصادی ایجاد کنند و کارگروه‌های اطلاعاتی برای مبارزه با قاچاق در این حوزه اتفاق بی‌افتد.

,

رسانه‌ها روح امید را به جامعه بدمند

, رسانه‌ها روح امید را به جامعه بدمند,

وی با اشاره به نقش تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها در پیشبرد راهبردها، افزود: در همه این موارد باید روح امید را به جامعه را بدمیم و یاس و ناامیدی که دشمن ایجاد می‌کند را خنثی کنیم.

,

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز با جنگ هیبریدی مواجه هستیم که همه ابعاد جامعه را تحت تاثیر قرار داده؛ رهبری از شرایط امروز نیز به عنوان فرصت و گشایش تعبیر کردند که باید فرصت‌ها و تهدیدها را بشناسیم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ما نهضت تبیین و روشنگری را راه انداختیم که بیانیه گام دوم انقلاب در دل آن بیان ش  و حدود ۴ ونیم میلیون نفر در ۴۷هزار نشست شرکت کردند که جنبه روشنگری و بصیرت افزایی داشت و این برنامه‌ها را امسال هم ادامه می‌دهیم.

,

وی درباره بی تفاوتی مسئولین نسبت به فرهنگ و وضعیت پوشش اظهار کرد: اقبال خرید و مصرف کالای قاچاق رقم درشتی است؛ حوزه قاچاق پوشاک در سال ۲/۶ میلیارد دلار گردش مالی دارد که به علت جنگ اقتصادی، ضعف مدیریتی و فرهنگ مردم در مصرف کالای قاچاق اتفاق می‌افتد.

,

وی در پایان گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در حوزه شناسایی و کشف قاچاق دارند؛ باید  عدم مصرف کالای قاچاق را در جامعه ترویج کنیم و مصرف کالای داخلی را رونق دهیم که در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه