اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد

پیش‌بینی حضور ۱۰ میلیون نفر گردشگر طی سال ۲۰۲۰ در کرمانشاه

پیش‌بینی حضور ۱۰ میلیون نفر گردشگر طی سال ۲۰۲۰ در کرمانشاه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیش بینی حضور ۱۰ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی طی سال ۲۰۲۰ در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امید قادری صبح امروز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای همایش گردشگری روستایی و توسعه پایدار ۲۰۲۰ نقشه راه و اسناد پشتیبانی رویداد به میزان ۵۰۰ صفحه با رویکرد اجتماع محوری طراحی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: همچنین به این منظور یک همایش رسانه و گردشگری با حضور استاندار و معاون گردشگری کشور برگزار شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه به برآورد هزینه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی و تشکیل ستاد مجازی اشاره کرد و بیان داشت: برای طراحی لوگو، طراحی سایت چند زبانه، موشن گرافی، کلیپ، بروشور، همایش، بیلبورد، بنر، کمپین فضای مجازی، پیامک، سوغات و هد ایا، تبلیغات صدا و سیما، و پذیرایی و اسکان به مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

,

این مسئول عنوان کرد: با پیش بینی ۱۰ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی برای طول سال ۲۰۲۰ در کرمانشاه، هزینه تبلیغ برای جذب هر گردشگر ۹۵۰ تومان تخمین شده است.

,

قادری ادامه داد: با در نظر گرفتن سر انه ۲۰۰ هزار تومان برای هزینه هر گردشگر در استان، آورده به ازا ۱۰ میلیون گردشگر رقمی حدود ۲ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

,

وی به ارائه پیشنهاداتی در این خصوص پرداخت و گفت: در این راستا برگزاری اولین همایش بزرگ آموزش و رویداد (۵۰۵ روستا) با حضور راهبران رویداد توانمند سازی دهیاران روستاها ی هدف و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی کشور لازم و ضروری است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان داشت: بعد از تأمین منابع مالی مورد نیاز تولید محتوا و تبلیغات فراگیر به طور گسترده آغاز خواهد شد.

,

قادری خاطر نشان کرد: رویداد رسانه‌ای پویانمایی برای معرفی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ ظرفیت بسیار خوبی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه