اخبار داغ

بی توجهی به مطالبات مردمی موجب مسدود شدن جاده قروه همدان شد

بی توجهی به مطالبات مردمی موجب مسدود شدن جاده قروه همدان شد
ظهر امروز مردم روستای تازه آباد که از بی توجهی دولت به مطالبات خود به ستوه آمده بودند مسیر قروه به سمت همدان را با سپری از سنگ و انسان مسدود کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مدت مدیدی است که مردم شهرستان قروه و روستانشینان ساکن بر جاده های اصلی شهرستان قروه ، بخصوص در مسیر پرتردد قروه به سمت همدان خواهان ایجاد یک پل عابر پیاده بر روی جاده هستند که بارها درخواست های خود را در این خصوص به دستگاه های دولتی ارائه داده اند اما با بی توجهی دولتمردان روبرو شده اند که نهایتاً ظهر امروز مردم روستای تازه آباد ار توابع بخش چهاردولی در جهت پیگیری مطالبات به حق خود محور قروه به سمت همدان را مسدود کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،, .,

 

,

 در این محدوده که روستانشینان بسیاری بر آن تردد دارند نبود روشنایی مناسب، دیگر مسئله ای است که توسط مردم  مورد اعتراض واقع شده است و در طول ساعات شب مشکلات بسیاری را بخصوص در تردد از عرض جاده ایجاد کرده است.

, .,

 

,

این مردم که از بی توجهی های دولتمردان به ستوه آمده اند چاره کار را در مسدود نمودن محور اصلی قروه به سمت همدان دیده اند و جاده را با استفاده از سنگ و حضور اهالی روستا مسدود کردند.

,

 

,

بدون شک بی توجهی های دولتمردان در استان کردستان و در شهرستان قروه یکی از دلایل اصلی این سطح از نارضایتی است که امروز مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه روستانشین را ناچار به اعتراض نموده است.

, .,

 

,

نبود مدیریت جهادی و بی توجهی به نیازهای ضروری مردم یکی از دستاوردهای دولتمردان تدبیر و امید در استان کردستان  است که جایز نیست از آن به سادگی عبور کرد و باید مسئولین استانی را وادار به پاسخگویی در این زمینه کرد.

, .,

 

,

نمایندگان مجلس نیز باید دولتمردان ناتوانی را که نمی توانند مطالبات به حق مردم را پاسخگو باشند مورد مواخذه قرار دهند به شرطی که توانایی این کار را داشته باشند!

,

 

,

متاسفانه مدیریت ناتوان در راه و شهرسازی استان کردستان و ناتوانی فرمانداران در پیگیری درخواست های مردمی به یک امر عادی در استان کردستان تبدیل شده است که بروز چنین حوادثی را رقم می زند.

, .,

 

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه