اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:‏

بلاتکلیفی پتروشیمی زنجان به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده است

بلاتکلیفی پتروشیمی زنجان به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده است
معاون استاندار زنجان گفت: پتروشیمی زنجان(صنایع کشاورزی و کود زنجان‏) به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی) اظهار کرد: خوشبختانه گشایش ارزی پتروشیمی زنجان انجام و معادل ریالی نیز از طرف سهامداران اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مدیریت پتروشیمی به دنبال واردات خطوط تولید هستند، ابراز کرد: بخشی از این کار نیز انجام شده و تکمیل واردات ماشین آلات خط تولید در حال انجام است.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه ماشین آلات این واحد تولیدی از آلمان وارد کشور می‌شود، عنوان کرد: فعلا زمانی برای بهره برداری از صنایع کشاورزی و کود زنجان مشخص نشده است.

,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, ,
  • مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان را تامین کردیم/ در صورت عدم انجام تعهدات، تغییر مدیریت کارخانه را دنبال می‌کنیم

  • ,

    مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان را تامین کردیم/ در صورت عدم انجام تعهدات، تغییر مدیریت کارخانه را دنبال می‌کنیم

    , مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان را تامین کردیم/ در صورت عدم انجام تعهدات، تغییر مدیریت کارخانه را دنبال می‌کنیم, مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان را تامین کردیم/ در صورت عدم انجام تعهدات، تغییر مدیریت کارخانه را دنبال می‌کنیم, مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان را تامین کردیم/ در صورت عدم انجام تعهدات، تغییر مدیریت کارخانه را دنبال می‌کنیم,

    وی بیان کرد: هیئت مدیره پتروشیمی هنوز زمان دقیقی را برای بهره برداری از این واحد برای ما نشخص نکرده‌اند که باید این موضوع اتفاق بیفتد.

    ,

    نیک‌سرشت با بیان اینکه بخشی از کارها به مناسبات اقتصادی و تجاری دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع قابل پیش بینی نیست، زمان دقیقی را برای بهره برداری از پتروشیمی نمی‌توان تعیین کرد.

    ,

    وی ادامه داد: ما قبول داریم که پتروشمی به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده اما تمام تلاشها نیز در استان برای بهره برداری در سریع ترین زمان ممکن است.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه