اخبار داغ

بانوی فعال در حوزه کالای حجاب:

بانویی که ۱۴ سال در عرصه مقابله با شبیخون فرهنگی فعالیت دارد/ سنگ‌اندازی مسئولان در مسیر فعالیت فرهنگی به جای حمایت!

بانویی که ۱۴ سال در عرصه مقابله با شبیخون فرهنگی فعالیت دارد/ سنگ‌اندازی مسئولان در مسیر فعالیت فرهنگی به جای حمایت!
بانوی فعال در حوزه دوخت چادر و اقلام حجاب در آذربایجان‌غربی، با انتقاد از سنگ‌اندازی‌ها در مسیر فعالیت فرهنگی و حجاب، گفت: متاسفانه مسئولان به جای حمایت از این گونه فعالیت‌ها سعی در اذیت فعالان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به اینکه مدت ۱۴ سال در زمینه تولید محصولات حجاب و چادر فعالیت دارد، اظهار داشت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پوشش چادر که به عنوان حجاب برتر از آن یاد می شود قدم در این راه نهادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، با بیان اینکه در کارگاه خود اقدام به تک دوزی یا سری دوزی از انواع مدل های چادر بنا به درخواست مشتریان خود می کند، گفت: علاوه بر بانوان ارومیه‌ای، مشتریانی از شهرهای مختلف همچون تهران، قم، شیراز، رشت و مشهد دارم که به صورت تلفنی سفارشات خود را داده و از انجام کار بدین صورت اعلام رضایت و استقبال می کنند.

,

وی، با بیان اینکه استقبال جوانان و دختران غیرمحجبه از چادرهای مدل جدید و به روز بیشتر از گذشته شده، تاکید کرد: چادرها و انواع محصولات حجاب و عفاف تولید شده در کارگاه ما علاوه بر اینکه عامه پسند است، جوان پسند بوده و در مواردی موجب علاقمندی دختران غیرچادری به استفاده از پوشش چادر شده است.

,

این بانوی خیاط، با اشاره به اینکه «کسب درآمد» به عنوان یکی از اهداف ثانویه در این کار بوده و هدف اصلی مبارزه با شبیخون فرهنگی و هجمه های دشمنان به ویژه غرب علیه بانوی مسلمان ایرانی در برابر حجاب است، گفت: از درآمدی که از این راه طی این ۱۴ سال سابقه فعالیت خود کسب کرده ام رضایت دارم اما تنها هدف من اهداف مالی نبوده و عمدتا مبارزه و مقابله با تهاجم غربی علیه حجاب است.

,

عباسی، با اشاره به میانگین قیمت تولید هر چادر، اذعان کرد: به طور میانگین با توجه به نوع چادر و جنس پارچه هر مدل از ۱۵۰ هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان قیمت هر چادر است.

,

وی، با اشاره به نحوه حمایت مسئولان استانی و شهری از تولیدی چادر، گفت: تاکنون هیچ‌کدام از دستگاه های استانی نه تنها حمایتی از فعالیت ما نداشته‌اند بلکه به طرق مختلف سعی در سنگ اندازی و ایجاد مانع در مسیر کار داشته اند از جمله اخذ انواع مالیات ها و … این در حالی است که ما درآمد آنچنانی همچون سایر تولیدی ها و خیاطان نداریم که در صدد پرداخت مالیات نیز باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه