اخبار داغ

داغ های مجازی؛

چالش های لری اینستاگرامی و آبروی بانوان کهگیلویه و بویراحمدی/تصاویر

چالش های لری اینستاگرامی و آبروی بانوان کهگیلویه و بویراحمدی/تصاویر
برخی بانوان کهگیلویه و بویراحمدی با لباس محلی و آرایش که با سهل‌انگاری خودشان عکسشان در فضای مجازی در مسابقه چالش عکس کدام خوشکل‌تر است قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایل بانو، فضای مجازی که از ان به شمشیری دو لبه یاد می شود فضایی که هم فرصت است و هم تهدید اما سوال اینجاست که چرا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فرصت های فضای مجازی را کمتر می بینند و بیشتر این فضا به یک تهدید برای استان تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

زمانی می گویند تهدید است که به واسطه آن مشکلی در زندگی عادی مردم ایجاد شود و می توان گفت که فضای مجازی به ویژه اینستاگرام برای کهگیلویه و بویراحمد برای سنت و آداب و رسوم این استان یک تهدید است تهدید بزرگی که اگر کنترل نشود فاجعه به بار می آورد.

,

 

,
---
, ,
 
,

همه مردم این استان می دانند که بانوان کهگیلویه و بویراحمدی جایگاه و حرمت خاصی در میان اقوام و طوایف دارند به گونه ای که در قدیم  اگر فردی قتلی مرتکب می شد به واسطه حضور یک زن در خانه مقتول این خون بخشیده می شد جایگاه زنان لر در کهگیلویه و بویراحمد به اندازه جایگاه یک قاضی و حاکم بود.

,

به راستی چه اتفاقی افتاده است که امروزه این جایگاه دچار تزلزل شده است چه اتفاقی افتاده است که بانوان کهگیلویه و بویراحمد برای گرفتن چند لایک و نظر در فضای مجازی عکس شان را در فضایی نامحدود به نام فضای مجازی منتشر می کنند.

,

فضایی که در آن  هیچ اطلاعاتی حذف نمی شود و برای همیشه وجود  دارد در گذشته غیرت بانوان لر اجازه نمی دادند فردی با دوربین شخصی اش از انها عکس بگیرد اما امروزه فضای مجازی البوم این بانوان شده است.

,

 

,
, ,
 
,

یک زن در کهگیلویه و بویراحمد حرمت بسیار زیادی دارد حرمت و جایگاه یک زن بالاتر از آن  است که  از عکسش با لباس محلی و ارایش غلیظ چالش کدام یک خوشکل تر است در فضای مجازی راه اندازی شود.

,

بانوان کهگیلویه و بویراحمد نمی دانند که فضای مجازی فضایی نا محدود است این روزها کپی کردن یک عکس کار سختی نیست برداشتن یک عکس از صفحه شخصی افراد کار سختی نیست و تا چشم بر هم بزنید می بینید عکس که با گوشی دختر همسایه یا پسر همسایه گرفتید در صفحه های مختلف مجازی  منتشر شده است که برگرداندنش غیر ممکن است.

,

تهاجم فرهنگی است با هیچکس شوخی ندارد کهگیلویه و بویراحمد را همه به لر با غیرت می شناسند اجازه ندهیم که بانوان لر استان ما در آینده سوژه و جوک کشور و حتی دنیا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه