اخبار داغ

طرحی نوین در خدمت به ارباب رجوع / میز خدمت از شعار تا واقعیت در شهرداری یاسوج

طرحی نوین در خدمت به ارباب رجوع / میز خدمت از شعار تا واقعیت در شهرداری یاسوج
یکی از موضوعاتی که می تواند در ادارات به ارباب رجوع رسیدگی کند، میز خدمت است از طرفی ایجاد میز خدمت حضوری از طرح‌های نوینی است که در دستگاه‌های اداری اجرا شده تا زمینه رضایت‌مندی ارباب رجوع را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ یکی از موضوعاتی که می تواند در ادارات به ارباب رجوع کمک کند، میز خدمت است از طرفی ایجاد میز خدمت حضوری از طرح‌های نوینی است که در دستگاه‌های اداری اجرا شده تا زمینه رضایت‌مندی ارباب رجوع را فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

در همین خصوص ادرات و برخی ارگان های استان به منظور خدمت رسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم در مکان مربوطه میز خدمت را راه اندازی کرده اند، اما باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که آیا موضوع فعلی در شرایط حاضر می تواند دغدغه ارباب رجوع را بررسی و درصدد حل آنها باشد و یا به شکل صوری است.

,

برای بررسی ابتدا  و در گام اول با اشاره به صحبت های شهروندان در طی روز های گذشته (اینجا را بخوانید) در خصوص برخورد بد با ارباب رجوع گزارشی تهیه  و  این موضوع به شهردار یاسوج منعکس شد و در ادامه پاسخ شهردار یاسوج که  مشروح آن در زیر آمده مراجه کرده و این موضوع را بررسی کردیم، شهردار یاسوج در همین خصوص در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی بویرخبر گفت: تکریم به معنای واقعی یعنی داشتن تجهیزات لازم برای پاسخگویی به شهروندان است، بر همین اساس در یک فضای فیزیکی مناسب و همچنین یک فرد اثر گذار با تمام امکانات در بخش های مختلف عمران، شهرسازی، امور مالی و سایر بخش ها برای خدمت به ارباب رجوع تحت عنوان میز خدمت در نظر گرفته شده و در حال فعالیت است.

,  (اینجا را بخوانید, بویرخبر,

مقدم بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت های شهرداری در بسیاری از امورات شهری به دفاتر پیشخوان برون سپاری شده است، اگر در فرایند کار بین پیش خوان و شهرداری و حتی نظام مهندسی در هر شرایطی  از جمله خستگی توصیه شده است همکاران رعایت انصاف را در برخورد داشته و به عنوان یک دستگاه از رده های عمومی و خدمات گسترده برای ارباب رجوع احترام قائل باشد.

,

وی اظهار کرد: شهروندان محترم می توانند تخلفات را از طریق بازرسی این سازمان و از طریق سامانه 137 بیان کرده تا ما بتوانیم به مردم پاسخگو باشیم.

,

با توجه به اظهارات شهردار یاسوج و  دعوت آقای مقدم  برای بررسی میز خدمت و نحوه خدمت دهی آن به شهرداری به صورت غیر مستقیم مراجعه کردیم.

,

در شهرداری یاسوج با بررسی های صورت گرفته میز خدمت می تواند پاسخگوی خوبی برای شهروندان باشد، در یک مورد وقتی ارباب رجوعی برای مشکل نداشتن پروانه ملک خود مراجعه کرد، کاربر مربوطه ضمن راهنمایی فرد مورد نظر پیگیر نوبت برای موضوع نقشه برداری در ملک او شد، در این مورد می توان به عملکرد قابل قبول شهرداری در خدمت به شهروندان درقالب میز خدمت اشاره کرد.

,

 گفتنی است پیگیری میز خدمت و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص خدمات دهی به آنها از طریق این پایگاه خبری ادامه خواهد داشت، و در این رابطه کسانی که تکریم ارباب رجوع را در برنامه خود قرار داده به مردم معرفی خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه