اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان مطرح کرد؛

کشف ۳۸۹هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان/خریداران خرما در سطح شهر باید مجوز داشته باشند

کشف ۳۸۹هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان/خریداران خرما در سطح شهر باید مجوز داشته باشند
فرمانده انتظامی ریگان گفت: خریداران خرما چنانچه احساس می کنند خرما سرقتی است حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند، خریداران خرما در سطح شهر ریگان باید مجوز داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ حمید رضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بدون همکاری اصحاب رسانه نمیتوانیم به اهداف نهایی برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

فرمانده انتظامی ریگان با بیان اینکه اصحاب رسانه مسئولیت بسیار خطیری دارند،افزود: در دنیایی قرار گرفته ایم که فضای مجازی با فضای حقیقی و زندگی ما عجین شده و در واقع جزئی از زندگی ما شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای مجازی همه سنین را تحت تاثیر خود قرار داده است، خاطر نشان کرد: افزایش سطح آگاهی مردم از خوبی های این فضاست اما اگر به خوبی از آن استفاده نشود ممکن است ضررات جبران ناپذیری را به زندگی و جامعه وارد کند.

,

فرمانده انتظامی ریگان با بیان اینکه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند نهایت ظرافت و تلاش خودشان را انجام می دهند، تصریح داشت: اصحاب رسانه مردم را از اقدامات نهادها ،ادارات و پلیس آگاه کنید.

,

تاج آبادی درادامه با بیان اینکه احساس نا امنی از خود نا امنی بدتر است، افزود: فعالین فضای مجازی باید ما را یاری کنند،مطالبی که از طریق فضای مجازی به مردم میرسد میتواند خیلی کارگشا و مفید باشد.

,

وی عنوان داشت: دشمن با عملیات روانی در فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم و ضعیف خواندن ملت ایران است اما همین فضای مجازی می تواند قدرت دفاعی ایران را به نمایش بگذارد.

,

فرمانده انتظامی ریگان در ادامه این نشست گفت: در دنیای امروز اگر در بحث رسانه و فضای مجازی عقب بمانیم واقعا ضربه میخوریم.

,

این مقام مسئول افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که با کشور ایران از لحاظ نظامی نمیتواند مقابله کند برای همین به ایجاد عملیات روانی در فضای مجازی و فشار اقتصادی روی آورده اند.

,

فرمانده انتظامی ریگان در ادامه نشست اشاره ای به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان ریگان در سه ماهه اول امسال اشاره و عنوان کرد: در بحث کشف انواع سرقت ها ۷۳ فقره کشف سرقت داشته ایم ، بیشترین سرقت هایی که به وقوع پیوسته توسط همکاران و پلیس کشف شده است.

,

وی افزود: کشف ۳۸۹۷۰۰لیتر سوخت قاچاق که نسبت به مورد مشابه سال قبل افزایش ۳۵درصدی داریم و ۳۵ نفرنیز در این رابطه دستگیرشده اند .

,

تاج آبادی در ادامه تصریح داشت: در خصوص نزاع های فردی و دسته جمعی میطلبد که شهروندان به ویژه قشر جوان آستانه صبر و تحمل خودشان را بالا ببرند و از نزاع و درگیری پرهیز کنند و متکی به رفتارهایی که یک عمر پشیمانی به بار می آورد نشوند،یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی بدنبال دارد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان عنوان داشت: پلیس در برقراری امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمیکند و مشارکت خود شهروندان نقش مهمی را ایفا میکند.

,

وی در ادامه افزود: در جهت پیشگیری از تصادفات به شهروندان توصیه میکنم هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، با دقت و سرعت مطمئنه رانندگی کنند، راکبین موتور سیکلت برای حفظ ایمنی خود از کلاه ایمنی استفاده کنند.

,

تاج آبادی تصریح کرد: دامداران محل نگهداری احشام را از لحاظ حفاظت فیزیکی محکم و اگر امکان دارد از دوربین مدار بسته استفاده کنند،محل نگهداری احشام جایی باشد که سرکشی از آن آسان و هر لحظه به آن دسترسی داشته باشند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه منازل و مغازه ها از حفاظت مناسب برخوردار وشهروندان موارد ایمنی را نیز مدنظر داشته باشند، افزود: در پیشگیری از سرقت خودرو و موتور سیکلت شهروندان وسایل نقلیه خود را روشن رها نکنند حتی برای یک لحظه ممکن است سارقین در کمین باشند،وسایل نقلیه را در جاهای خلوت و تاریک پارک نکنند و از قفل فرمان برای وسایل نقلیه استفاده شود.

,

فرمانده انتظامی ریگان اظهارداشت: یکی از مهم ترین معضلات و آسیب های اجتماعی متاسفانه اعتیاد است که افراد جامعه و خانواده و مدرسه می توانند در پیشگیری از آن نقش مهم داشته باشند و تمامی نهادها باید کمک کنند تا جوانان ما گرفتار این بلای خانمان سوز نشوند.

,

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل برداشت خرما در شهرستان عنوان کرد: با خودروهای باری که مسافرین را جابجا می کنند برخورد جدی میشود و حمل مسافر با این خودروها بسیار خطرناک است.

,

تاج آبادی با بیان اینکه گشت های انتظامی در فصل برداشت خرما در شهرستان فعال می باشد، عنوان کرد: افرادی که در باغات خرما مرتکب تیراندازی ایذایی شوند با آنها باشدت برخورد می شود.

,

فرمانده انتظامی ریگان در پایان با بیان اینکه دستفروش های خرما باید ساماندهی شوند، گفت: خریداران خرما چنانچه احساس میکنند خرما سرقتی است حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند،خریداران خرما در سطح شهر ریگان باید مجوز داشته باشند ،خرید و فروش خرما از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ می باشد و خارج از این ساعات ممنوع می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه