اخبار داغ

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان عنوان کرد؛

ضرورت انتخاب نمایندگانی قانون مدار در یازدهمین انتخابات مجلس

ضرورت انتخاب نمایندگانی قانون مدار در یازدهمین انتخابات مجلس
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: سالم بودن انتخابات در کشور مدیون وجود ناظرین متعهد در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ در آستانه ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان با حضور اعضای شورای اداری و اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان نماز وحدت در حرم مطهر امام زاده سلیمانشاه و در جوار قبور شهیدان هشت سال دفاع مقدس شهرستان برگزار گردید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سالم بودن انتخابات در کشور مدیون وجود ناظرین متعهد در کشور است

, سالم بودن انتخابات در کشور مدیون وجود ناظرین متعهد در کشور است,

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: یکی از کارهای ارزشمند حضرت امام(ره) تاسیس شورای نگهبان بود نهاد مقدسی که سال ۵۸ به حکم بنیانگذار کبیر انقلاب شکل گرفت نهادی که صد در صد مطمئن هست ‌.

,

وی خاطر نشان کرد: تمام کارهای حضرت امام(ره) بر اساس حکمت بود لذا تمام تلاش ایشان در راستای گسترش احکام اسلام انجام شد .

,

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: مولای متقیان بر تعیین و انتخاب عیون تاکید داشت تا بر کارها و تصمیم گیری ها نظارت کنند که امروز این کار را شورای نگهبان انجام‌می دهد.

,

وی افزود: حضرت امام(ره) برای حفاظت از اسلام و انقلاب شورای نگهبان را تاسیس کرد لذا سالم ترین انتخابات در کشور ما برگزار می شود چون ناظرینی متعبد و متعهد در حال فعالیت هستند .

,

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود: کار شورای نگهبان بسیار مهم است لذا دشمن هم فراوان دارد اما تا امروز این نهاد مقدس با قدرت و صلابت مانده و در آینده هم خواهم ماند . 

,

در انتخابات مجلس باید نمایندگانی قانون مدار انتخاب کنیم

, در انتخابات مجلس باید نمایندگانی قانون مدار انتخاب کنیم,

در ادامه رضا رضایی رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: در اسفندماه سال ۵۸ نهاد شورای نگهبان تاسیس شد در حالی که در ۲۶ تیرماه سال ۵۹ رسما فعالیت خود را آغاز کرد در ادامه در‌مرکز استان ها و شهرستان ها دفاتر شورای نگهبان تاسیس شد که امروز در بخش ها هم رابط داریم .

,

وی خاطر نشان کرد: نگهداری و پاسداشت از احکام اسلام و صیانت از قانون اساسی از جمله وظایف شورای نگهبان است در حالی که کشور بدون ناظر نمی تواند باشد بلکه نظارت باعث بقای کشور شده است .

,

رضایی تاکید کرد: شورای نگهبان در تلاش است که کشور بر مبنای اصول اسلام و قانون اساسی اداره شود که فقها و حقوق دانان شورا در این راستا نقش مهمی دارند گرچه مردم در سرنوشت خود نقش آفرین هستند .

,

وی بیان داشت: در سال جاری یازدهمین انتخابات مجلس را در پیش داریم باید نمایندگانی قانون مدار که طبقه فقیر را بشناسند انتخاب کنیم تا گره های سخت باز شود .

,

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان تصریح نمود: در حال حاضر کشور ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است لذا چشم بسیاری از مظلومان و مستضعفان جهان به ایران اسلامی دوخته شده است .

,

ناظرین شورای نگهبان بعنوان امینی مطمئن از آرای مردم صیانت می کنندن

, ناظرین شورای نگهبان بعنوان امینی مطمئن از آرای مردم صیانت می کنند,

رضا توکلی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: کارهای حضرت امام (ره) بر اساس حکمت و مصلحت کشور انجام می شد که از جمله یادگاران بنیانگذار کبیر انقلاب تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان در سال ۵۸ بود .

,

وی تاکید کرد: علم و بصیرت حضرت امام(ره) نسبت به سرنوشت کشور و انتخابات به حدی ستودنی است که با تاسیس این نهادقانونی از ورود افراد ناخالص به عرصه انتخابات جلوگیری می شود .

,

توکلی ادامه داد: نظارت بر روند برگزاری سالم پنج دوره انتخابات خبرگان رهبری و دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری و ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گوشه ای از خدمات نهادمقدس شورای نگهبان است .

,

وی بیان داشت: شورای نگهبان طی سالیان گذشته با برگزاری انتخابات سالم و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته اعتماد مردم نسبت به صیانت از آرا را به خود جلب کند و این مهم باعث شده تا مردم بدون

,

کوچکترین دغدغه فکری در روز انتخابات آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.

,

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان تصریح نمود: ناظرین شورای نگهبان بعنوان امینی مطمئن از آرای مردم صیانت و مواظبت می کنند که این مهم باعث نگرانی و کینه دشمنان و بدخواهان نظام شده تا با تمام وجود به این نهاد مقدس هجمه بیاورند.

,

وی افزود: برگزاری همایش بصیرتی با حضور مسئول جدید دفتر نظارت استان کرمان با شرکت کلیه اعضای شبکه نظارت شهرستان، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا ، برگزاری نماز وحدت ، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای برنامه های مذهبی و……از جمله برنامه های سالروز تاسیس شورای نگهبان در شهرستان کوهبنان هستند .

,

توکلی ادامه داد: در اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که تلاش برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال آرامش در پرتو منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار داریم .

,

وی تاکید نمود: در این دوره از انتخابات مجلس برخی افراد احساس تلکیف را مطرح می کنند که شرط کاندیدا شدن فقط احساس تکلیف نیست بلکه توانایی، عملکرد ، وقت گذاری و…..هم باید در یک فرد نمایان باشد . 

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه