اخبار داغ

وقتی اولویت دوچرخه‎سواری از حل معضلات اجتماعی کهگیلویه جلو می‎افتد/ دوچرخه‎سواری بانوان یا حل معضلات اجتماعی؛ مسئله سیاسی‎کاری است + فیلم

وقتی اولویت دوچرخه‎سواری از حل معضلات اجتماعی کهگیلویه جلو می‎افتد/ دوچرخه‎سواری بانوان یا حل معضلات اجتماعی؛ مسئله سیاسی‎کاری است + فیلم
در بخش دیشموک هر از چندگاهی شاهد خودکشی دختران جوان هستیم و مهمترین کاری که در این زمینه صورت می‎گیرد تاسفی است که آن هم به این دلیل که هزینه زمانی و مالی ندارد از سوی مسئولان ابراز می‎شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ مشکلات اقتصادی و معیشتی در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد و این مشکلات، در کشور ایران، استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان کهگیلویه نیز وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کهگیلویه,

به عقیده کارشناسان حوزه اجتماعی،مسائل و مشکلات اقتصادی در بروز برخی از مشکلات از جمله طلاق، خود کشی و بیکاری بی تاثیر نبوده و در بسیاری از موارد نیز تاثیر و دلیل اصلی بروز چنین معضلاتی کاهش کیفیت معیشت و شرایط نامناسب اقتصادی است.

,

شهرستان کهگیلویه نیز با توجه به محرومیت های موجود با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. در بخش دیشموک هر از چندگاهی  شاهد خودکشی  دختران جوان هستیم و مهمترین کاری که در این زمینه صورت میگیرد تاسفی است که آن هم به این دلیل که هزینه زمانی و مالی ندارد از سوی مسئولان ابراز می شود.

,

در حالی که شهرستان کهگیلویه با اینگونه مشکلات دست و پنجه نرم می کند سازمان های مهم شهرستان از جمله بخش بانوان فرمانداری تمرکز خود را بر روی دوچرخه سواری بانوان گذاشته است.

,

در همین زمینه پایگاه خبری کهگیلویه با مردم دهدشت گفت و گویی را انجام داده که در ادامه آمده است:

,

یکی از شهروندان دهدشتی در گفت و گو با کهگیلویه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و شهرستان  و اینکه مردم در مضیقه هستند بهتر است که اولویت شهرستان مسائل اقتصادی باشد و مسائل ورزش بانوان و دوچرخه سواری در اولویت های بعدی قرار گیرد.

,

یکی دیگر از شهروندان دهدشتی گفت: با توجه به اینکه ورزش برای عموم مردم امر لازم و ضروری است اما باید اول مسائل و مشکلات مهمتر حل و فصل شوند و بعد از آن به مسائل محاوره ای دیگر پرداخته شود.

,

یکی از بانوان دهدشتی که در تیم لیگ برتری فوتسال بانوان عضویت دارد گفت: مسئله ورزش و مخصوصا ورزش بانوان نیز امر مهمی است که باید مثل ورزش آقایان مورد توجه قرار گیرد اما در شهرستانی که بعضی از معضلات اجتماعی از جمله خودکشی  و طلاق از حد خود گذشته و نگران کننده شده بهتر است که در ایتدا اینگونه مشکلات حل شوند و پس از آن به مسائل دیگر پرداخت.

,

با این وجود و مسائلی که مطرح شد مردم خود میتوانند در این زمینه بیشتر تفکر کرده و نتیجه گیری کنند.

,

در ادامه فیلم این مصاحبه آمده است؛

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه