اخبار داغ

شرط جالب ایران خودرو که گارانتی خودرو را باطل می کند/دزدگیر نصب نکنید+عکس

شرط جالب ایران خودرو که گارانتی خودرو را باطل می کند/دزدگیر نصب نکنید+عکس
شرکت خودروسازی ایران خودرو شرط جالبی گذاشته است که اگر مردم آن را اجرا کنند گارانتی خودرو انها باطل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، یکی از مواردی که خودرو را در برابر سرقت ایمن می کند نصب دزدگیر بر روی ماشین هاست. دزدگیر کمک می کند که اگر دزدی قصد سرقت خودرو را داشته باشد صاحب ماشین با صدای آژیر ان به سمت ماشین برود و دزد نتواند کاری انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

گاهی دزد ها ترجیح می دهند به جای اینکه خودرو را سرق کنند لوازم موجود در خودرو را سرقت می کنند که باز هم نصب دزدگیر می تواند از خیلی از این دزدی ها جلوگیری کند البته این نکته نیز ضروری است که دزدگیر باید در جایی از ماشین نصب شود که در دسترس سریع نباشد و حداقل 10 دقیقه نیاز باشد که سارق بتواند دزدگیر را پیدا کند.

,

 

,
, ,

 

,

پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همیشه تاکید داشته است که راننده ها برای ایمنی بیشتر خودروهای خود بر روی انها دزدگیر نصب کند.

,

با این توضیحات بنابراین دزدگیر یکی از ضروریات یک خودرو است اما با این وجود در خودروهای ایران خودرو دزدگیر بر روی ماشین ها نصب نمی شود و راننده باید خود اقدام به نصب دزدگیر کند اما نکته جالب توجه این است که یکی از مواردی که گارانتی خودروهای ایران خودرو را باطل می کند نصب دزدگیر بر روی ماشین هاست.

,

 

,
, ,
 
,

یکی ازمخاطبان ما در تماس با این پایگاه خبری گفت: با توجه به  تاکیدات پلیس بر روی خودروی خود دزدگیر نصب کردم و کف پوش خودرو را نیز تعویض کردم اما وقتی برای سرویس خودرو به ایران خودرو مراجعه کردم در کمال ناباوری گفت که به دلیل  نصب دزدگیر بر روی خودروی خود گارانتی شما باطل است.

,

این شهروند گفت: نصب دزدگیر برای محافظت از خودرو است چرا باید ایران خودرو همچین شرطی قرار دهد که اگر دزدگیر بر روی خودرو نصب کنید گارانتی شما باطل است.

,

ایران خودرو موارد دیگری از جمله گذاشتن کف پوش برای خودرو و روکش کردن صندلی را از دیگر مواردی  بیان کرده است که گارانتی خودرو را باطل می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه