اخبار داغ

استاندار اردبیل:

وظیفه دولت کاهش آسیب های اجتماعی است/مردم اردبیل در کارهای خیر پیش قدم هستند

وظیفه دولت کاهش آسیب های اجتماعی است/مردم اردبیل در کارهای خیر پیش قدم هستند
استاندار اردبیل گفت: وظیفه دولت کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی است ولی به تنهائی از عهده دولت خارج است و همه باید کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو ظهر امروز در همایش میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) که به همت موسسه خیریه امام رضا (ع) ترتیب یافته بود ، اظهار داشت :وظیفه دولت کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی است ولی به تنهائی از عهده دولت خارج است و همه باید کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی زمینه های ابتلاء باید مرتفع شود ، بیکاری را یکی از مهمترین عامل بروز آسیب های اجتماعی از جمله طلاق عنوان کرد و گفت: طلاق از هم پاشیده شدن زندگی یک خانواده و بی سرپرست شدن کودکان معصوم و بی گناهی است که در معرض بسیاری از معضلات و تهدیدها قرار می گیرند.

,

بهنام جو با اشاره به اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زائی در استان از قبیل کامیون سازی مشگین شهر ، نئوپان خلخال ، شیرآلات گرمی ، لاستیک سازی اردبیل ، باطری سازی ، افزود: در همین راستا ایجاد اشتغال و رونق تولید را سرلوحه برنامه ریزی توسعه استان قرار داده ایم و در حال حاضر در جای جای استان کارخانه های کوچک  و بزرگ یا افتتاح و به بهره برداری رسیده و یا در شرف افتتاح هستند و از قبل آن روزی حلال هزاران خانواده تامین می شود.

,

استاندار اردبیل با اشاره به استقبال مردم استان برای نگهداری  از کودکان بی سرپرست و یتیم ، تصریح کرد: مردم استان بر اساس آموزه های دینی و فطرت انسانی خود در این کار خیر هم پیشقدم هستند.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه