اخبار داغ

فیصل المقداد: اسرائیل پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد

فیصل المقداد: اسرائیل پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد
معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه محور مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «فیصل المقداد»، معاون وزیر خارجه سوریه تحولات مربوط به سوریه و مبارزه این کشور و برخی مناطق لبنان در برابر تروریسم، هجمه غربی علیه ایران و توطئه‌های آمریکایی در منطقه، همه و همه ثابت می‌کند که محور مقاومت ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیصل المقداد اظهار داشت: «تاریخ این را ثبت خواهد کرد که اسرائیل تروریست‌هایی را پرورانده که درصدد نابودی جایگاه سوریه و نقش آن در منطقه هستند».

,

وی که با شبکه المنار گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «هر کس علیه سوریه [در جنگ علیه تروریسم] قرار بگیرد، در واقع در کنار اسرائیل و اهداف آن در تضعیف منطقه قرار گرفته است».

, المنار ,

وی خاطرنشان کرد، امت‌های منطقه هیچ آینده‌ای نخواهند داشت، مگر در صورتی که به محور مقاومت بپیوندند، چون محور شرف، عزت و پیروزی است.

,

معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه «هیچ کس نباید در حمایت از محور مقاومت و پیوستن به آن تردید کند»، گفت که «ما از این دست حمایت‌ها استقبال می‌کنیم، به جای اینکه مثل برخی‌ از طرح آمریکا علیه سوریه و تجاوز اسرائیل علیه لبنان استقبال کنیم».

,

وی به نشست‌هایی که در ارتباط با تحولات سوریه و حل سیاسی بحران این کشور برگزار شده، اشاره کرد و گفت، سیزده نشستی که تاکنون برگزار شده، هر یک «گامی رو به جلو» محسوب می‌شود.

,

فیصل المقداد اضافه کرد: «در نشست آینده در نور سلطان (آستانه) قزاقستان موضوعاتی مانند آتش‌بس در ادلب که به دلیل جنایت‌های دولت اردوغان تحقق نیافته است و حمایت‌های ترکیه از گروه‌های تروریستی مانند جبهه النصره مورد بررسی قرار خواهد گرفت».

,

معاون ولید المعلم تاکید کرد که ترکیه و امثال آن باید به جای ماجراجویی و استقرار تجهیزات گسترده در مناطق سوری، در مواضع خود تجدیدنظر کنند.

,

وی تاکید کرد که دوره استعمار و هیمنه به پایان رسید و آنها باید بدانند که ملت سوریه و دیگر ملت‌های آزاد منطقه و محور مقاومت استعمارگری را نخواهند پذیرفت.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه