اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن لرستان:

۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی به مردم سیل‌زده لرستان پرداخت شد

۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی به مردم سیل‌زده لرستان پرداخت شد
رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده است گفت: بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مردم سیل‌زده استان لرستان پرداخت‌شده است‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، رضا خواجه‌ای شامگاه شنبه در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: ۳۱ هزار واحد مسکونی سیل‌زده به بانک‌های عامل معرفی‌شده است و تاکنون بیش از۲۱ هزار واحد مسکونی عقد قرارداد شده و بالغ‌بر۴۰۰  میلیارد تومان به مردم سیل‌زده استان لرستان تسهیلات پرداخت‌شده است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی سیل‌زده کمک بلاعوض دریافت کرده‌اند افزود: ۷۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیل‌زده استان لرستان پرداخت‌شده است.

,

 

,

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان تصریح کرد: کار عملیات تعمیر ۱۳ هزار و 400 واحد مسکونی شروع‌شده و همچنین عملیات تعمیر هفت هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

,

 

,

وی گفت: کار آواربرداری پنج هزار و 612 واحد به پایان رسیده و عملیات پی‌کنی بیش از چهار هزار و 100 واحد انجام شده است؛ همچنین کار آرماتوربندی بیش از هزار و 800 واحد به انجام رسیده و عملیات اجرایی هزار و 300 فونداسیون در سطح استان به اتمام رسیده است.

,

 

,

خواجه‌ای خاطرنشان کرد: کار اجرایی اسکلت برای 550 واحد به اتمام رسیده است و همچنین عملیات دیوارچینی بیش از ۲۴۰ واحد انجام‌شده است؛ امیدواریم با تداوم همدلی و همکاری با بانک‌های عامل و شتاب بخشیدن به روند ساخت‌وساز، واحدهای احداثی را هرچه سریع‌تر به مردم سیل‌زده استان لرستان تحویل دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه