اخبار داغ

بی‎نظمی و سوء‎مدیریت غربی/ قطعی برق سیستم تجاری و توریستی ایالت آمریکا را فلج کرد

بی‎نظمی و سوء‎مدیریت غربی/ قطعی برق سیستم تجاری و توریستی ایالت آمریکا را فلج کرد
بخش هایی از منهتن از خاموشی گسترده ای که چراغ های راهنمایی و رانندگی، ایستگاه های مترو و جاذبه های تجاری و توریستی را تحت تأثیر قرار داده، رنج می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ قطعی بزرگ برق همزمان با سالگرد خاموشی عظیم نیویورک (در سال 1977) منهتن را فلج کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

بخش هایی از منهتن از "میدتون" (Midtown) تا "آپر وست ساید" (Upper West Side) از خاموشی گسترده ای که چراغ های راهنمایی و رانندگی، ایستگاه های مترو و جاذبه های تجاری و توریستی را تحت تأثیر قرار داده، رنج می برند.

,

 

,

, ,

 

,

به گفته راشاتودی، در حدود 60000 خانوار و کسب و کار در نیویورک از ساعت 7 بعد از ظهر روز گذشته تاکنون بدون برق مانده اند. این خاموشی شرکت های معتبر این شهر را در معرض خطر قرار داده است.

, راشاتودی,

هنگامی که شهر به طور ناگهانی تاریک شد، بسیاری از مردم داخل آسانسورهایی با ارتفاع بالا گیر افتادند. ساعت ها پس از این حادثه، آتش نشان ها در صدد نجات آنها بودند.

,

مانیتورهای غول پیکر در میدان تایمز نیز خاموش شدند.

,

این قطعی ناگهانی برق به دلیل آتش گرفتن مبدل برق در خیابان 64 ام "وِست" و خیابان "وِست اِند" بوده است.

,

"اندرو کومو" فرماندار ایالت نیویورک به مردم تضمین داده که مقامات مربوطه تا نیمه شب مشکل قطعی برق ایالت را رفع می کنند.

,

کومو گفت: "خوشبختانه، هیچ آسیبی به واسطه ی این حادثه رخ نداده است. خاموشی کنونی غیر قابل قبول است. ما تمام اقدامات لازم را برای رفع مشکل و اطمینان از ایمنی و امنیت مردم نیویورک انجام می دهیم."

,

در این میان، کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز با انتشار هشتگ های مربوطه به این خاموشی واکنش نشان دادند که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

,

 

,

, ,

 

,

خاموشی بلوک من و بلوک های مجاور را فرا گرفته و ماشین آتش نشانی در صحنه است.

,

 

,

, ,

 

,

خاموشی در بسیاری از مناطق منهتن نیویورک گزارش شده است. ایستگاه های مترو و ساختمان های بلند نیاز به برق اضطراری دارند. گزارش هایی از یک انفجار به ما رسیده است.

,

 

,

, ,

 

,

خاموشی‎های جدیدی در دیگر مناطق نیویورک در راه است.

,

 

,

, ,

 

,

امروز، سالگرد خاموشی سال 1977 نیویورک است که منجر به دزدی های بسیار در اطراف شهر شد. آن خاموشی تنها مربوط به 1 بخش از نیویورک بود. این چه اتفاقی است که 42 سال بعد (در همان روز) نیمی از منهتن در خاموشی فرو می رود؟

,

 

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه