اخبار داغ

گلایه جوانان بهمئی از مشکلات تنها سالن ورزشی این منطقه محروم

گلایه جوانان بهمئی از مشکلات تنها سالن ورزشی این منطقه محروم
تنها سالن ورزشی سرپوشیده منطقه محروم ممبی مشکلات زیادی دارد که اهالی این منطقه را به اعتراض و گلایه واداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ تنها سالن ورزشی سرپوشیده منطقه محروم ممبی مشکلات زیادی دارد که اهالی این منطقه را به اعتراض و گلایه واداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای ماغر,

مدرسیان، از جوانان روستای چار راه چری در این زمینه به خبرنگار ما گفت: کف پوش سالن تخریب شده است و ورزشکاران که مکان دیگری برای ورزش ندارند، به سختی در آن بازی می کنند؛ از مسئولان شهرستان می خواهیم برای یکبار مشکل این سالن را حل کنند.

,

خوب‎نژاد، از جوانان ساکن قلعه ممبی گفت: سالن ممبی بیش از 3 ماه به طور کامل تعطیل بود و حالا هم با رایزنی باز شد اما امکانات آن نزدیک به صفر است.

,

جوانی از روستای دره بید با گلایه از نبود استانداردهای لازم برای بازی در سالن ورزشی ممبی، گفت: با وجود نصب چندین نورافکن در سقف سالن، تنها یک عدد از آنها سالم است و شب ورزشکاران توپ را هم به درستی نمی بینند.

,

یکی دیگر از اهالی روستای گرد کوچک با تاکید بر اینکه نزدیک به 5 هزار نفر از این سالن ورزشی استفاده می کنند، گفت: چرا مسئولان به فکر تعمیر این سالن نیستند؟

,

جوانی دیگر از روستای سیدصالح ممبی به خبرنگار ما گفت: چند روز است که ما از منطقه رود تلخ که حدود ٣٠ کیلومتر تا سرآسیاب  فاصله دارد با قبول خطرات تصادف طی می‎کنیم، تا از سالن ورزشی آنها استفاده کنیم اما سالن ما یا تعطیل است و حالا بعد از ماه ها تعطیلی، امنیت کافی برای ورزشکاران ندارد.

,

یکی دیگر از ساکنین قلعه ممبی گفت: بنده یکی از جوانان بخش ممبی هستم، از صبح تا غروب سرکارم ؛ما دوست داریم برای سرگرمی و دورهمی یک سالن  ورزشی استاندارد داشته باشیم اما تاکنون این مهم محقق نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه