اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد

افتتاح 309 پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران

افتتاح 309 پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران از افتتاح 309 پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی (صندوق های قرض‌الحسنه اشتغالزا در استان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، صبح امروز 309 پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی سپاه کربلای مازندران به صورت ویدئو کنفرانس در شهرهای استان با رمز یا علی ابن موسی الرضا به بهره‌برداری رسید.

سردار محمدحسین بابایی در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت‌زدایی سپاه کربلا که به صورت همزمان در سراسر استان در دفتر فرماندهی سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: برابر ابلاغ فرمانده کل سپاه و جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در بهمن ماه سال گذشته مبنی بر اجرای 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی، سهم سپاه کربلا استان 1600 پروژه است.

وی تصریح کرد: تا تاریخ 23 تیرماه امسال 519 پروژه در حوزه خانه محروم، کتابخانه، بهسازی معابر، راه روستایی، پل روستایی، مسجد، خانه عالم، خانه بهداشت، آبرسانی روستایی، سالن و زمین ورزشی روباز، مدارس روستایی و ... به اتماک رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: 673 پروژه در حال احداث بوده است و از 30 تا 90 درصد دارای پیشرفت فیزیکی هستند.

این مسئول ادامه داد: قرار شد هر ماه تعدادی از پروژه‌ها افتتاح و تا پایان سال همه پروژه‌ها به بهره‌برداری و افتتاح شود.

بابایی خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) در مراسم افتتاحیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا استان 309 پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی با اعتبار 5 میلیارد تومان با رمز مقدس یا علی ابن موسی الرضا افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که در صورت تبعیت از ولایت فقیه می‌تواند موانع‌ها را رفع و در برابر ظالمان ایستادگی کند، گفت: اگر ولایت فقیه در کشور نبوده است در این چهل سال بارها دچار مشکل می‌شدیم.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: همه فعالیت‌های سپاه کربلا در بحث تولید، اشتغال و محرومیت‌زدایی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و خانواده‌های بزرگ نهادهای انقلاب اسلامی در کنار همدیگر قرار گرفته و پروژه‌های در دست بهره‌برداری را افتتاح می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه