اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استانداری :

مدیریت شرکت "کنتورسازی" در آستانه واگذاری است/پرداخت ۱۵میلیارد از مطالبات کارگران "فرنخ" و "نازنخ"

مدیریت شرکت "کنتورسازی" در آستانه واگذاری است/پرداخت ۱۵میلیارد از مطالبات کارگران "فرنخ" و "نازنخ"
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: چنانچه مالکین واحدهای تولیدی کنتورسازی از تعین تکلیف امتناع کنند مطابق قانون حمایت از صنایع، مدیریت شرکت به سرمایه گذار متقاضی یا دولت واگذار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره مشکلات شرکت های قزوین اظهار کرد: مشکل دو شرکت کنتورسازی و ایران قوطی مدیریتی است؛ به این معنا که مدیریت دو واحد ایراد دارد و یکی از آن‌ها به دلیل مشکلات در بازداشت به سر می‌برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی ادامه داد: کنتورسازی از واحدهای خوب استان قزوین بود که به دلیل مسائل مدیریتی دچار مشکل شده است؛ البته اکنون با حداقل ظرفیت خود و حدود 20تا 30درصد بصورت مدیریتی فعالیت می‌کند.

,

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ابراز کرد: با همکاری دستگاه‌های متولی تولید و بویژه دستگاه قضایی بخشی از مواد اولیه از طریق گمرگ تامین می‌شود.  

,

وی افزود: اکنون این شرکت بصورت کارمزدی فعالیت می‌کند و بخشی از حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت می‌کند؛ البته این اقدام موقت است و باید مشکل حل شود.

,

حل مشکلات مدیریتی کنتورسازی با قانون حمایت از صنایع

, حل مشکلات مدیریتی کنتورسازی با قانون حمایت از صنایع,

این مسئول بیان کرد: یک سرمایه گذار برای حل مشکلات و خرید شرکت اعلام آمادگی کرده که مدیریت شرکت همراهی لازم را نداشت، با این حال تاکید و تذکر داده شد که درصورت تعیین تکلیف نکردن مطابق با ماده قانونی برخورد خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: مطابق با قانون حمایت از صنایع، چنانچه مالکین این واحدهای تولیدی از تعین تکلیف امتناع کرده و ایجاد مشکل کنند و حقوق و مزایای کارگران را پرداخت نکنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد؛ باید توجه داشت که این عدم پرداخت با تبعات اجتماعی نیز همراه خواهد بود.

,

حبیبی ادامه داد: باتوجه به قانون حمایت از صنایع چنانچه واحدهای تولیدی دارای مشکلات مدیریتی باشند و انگیزه‌ای برای راه اندازی نباشد دولت می‌تواند ورود پیدا کرده و مدیریت آن واحدهای تولیدی را به عهده گیرد.    

,

وی با اشاره به راه‌کارهای حل مشکلات شرکت کنتورسازی ابراز کرد: پیگیری حل مشکلات و سرمایه گذاری از طریق بانک پاسارگاد که متقاضی خرید است و واگذاری مدیریت به دولت راه کارهای پیش رو برای حل مشکلات کنتور سازی است.

,

پرداخت 15میلیارد تومان از مطالبات فرنخ و نازنخ

, پرداخت 15میلیارد تومان از مطالبات فرنخ و نازنخ,

معاون سیاسی و امنیتی استانداری درباره مطالبات شرکت فرنخ و ناز نخ نیز ابراز کرد: باتوجه به توافق صورت گرفته و همکاری بین دستگاه قضا، سیستم بانکی و دستگاه‌های اجرایی بنا شد پرداخت مطالبات کارگران و بازنشتگان در اولویت باشد.

,

وی ادامه داد: مطالبات بازنشتگان و کارگران که 800نفر هستند نزدیک به 28میلیارد تومان است که از این میزان حدود بیش از 15میلیارد تومان به بیش از 450نفر پرداخت شده است.

,

این مسئول گفت: روند پرداخت مطالبات همچنان ادامه دارد و پرداخت مطالبات کرگران و بازنشتگان در اولویت قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه