اخبار داغ

مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان عنوان کرد

تاثیر غیر قابل انکار تحریم ها و برخی قوانین داخلی بر کاهش تولید لاستیک در کشور

تاثیر غیر قابل انکار تحریم ها و برخی قوانین داخلی بر کاهش تولید لاستیک در کشور
مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان گفت: تاثیر تحریم ها و برخی قوانین داخلی بر تولید باعث کاهش میزان تولید لاستیک در کشور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر مشرفی مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان در ارتباطی با گرانی لاستیک و نیاز شدید آن به صادرات به خبرنگار راه آرمان گفت: در بهترین حالت میزان مصرف لاستیک از تولید آن بیشتر است بنابراین همیشه نه فقط در زمان کنونی واردات لاستیک انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ابراز داشت: اگر از واردات لاستیک جلوگیری شود قطعا در تامین این کالا با کمبود رو به رو خواهیم شد.

,

مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان اذعان کرد: در حال حاضر تمام کارخانه های لاستیک در سطح کشور در تلاش هستند تا به واسطه امکانات محدود خود بیشترین تولید را داشته باشند اما میزان تولید و تقاضا یکسان نیست بنابراین برای حفظ تعادل بازار نیاز به واردات داریم.

,

مشرفی افزود: البته باید توجه داشت متاسفانه مصرف لاستیک در کشور به صورت بی رویه است و اگر در مصرف این کالا مانند کالاهای دیگر کنترل صورت گیرد قطعا میزان واردات به مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

,

وی تصریح کرد: از آنجایی که تاثیر تحریم ها بر میزان تولید غیر قابل انکار است همچنین برخی قوانین داخلی هم تاثیر منفی بر تولید دارند با این حال شرکت صنایع لاستیک با تلاش همه عوامل به ویژه کارگران سعی دارد بر مشکلات پیروز شود و بیشترین میزان تولید را در جهت رفاه مردم عزیز ایران را داشته باشد.

,

مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان در خاتمه تاکید کرد: همانطور که می دانید رهبر انقلاب سال 98 را سال رونق تولید نامگذاری کردند در همین راستا شرکت صنایع لاستیک بارز در تلاش است با ایجاد هر چه بیشتر همدلی بین قسمت های مختلف و همکاری بیشتر، با پشت سر گذاشتن مشکلات و حمایت خوبی که از تولید ملی شده است در تلاش هستیم میزان تولید خود را بالا ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه