اخبار داغ

معاون سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه مطرح کرد

خرید بیش از ۳۵۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در کرمانشاه

خرید بیش از ۳۵۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در کرمانشاه
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از خرید بیش از ۳۵۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدافشین صفوی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، از خرید بیش از ۳۵۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان کرمانشاه توسط مراکز خرید تضمینی جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: کشاورزان استان تاکنون این میزان را به دو صورت گندم خوراکی به سیلوها و کمیسیون‌های تعاون روستایی و همچنین به صورت بذر به شرکت‌های تولیدکننده بذر تحویل داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی کیفیت گندم امسال استان کرمانشاه را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود: از ۳۵۱ هزار تن گندم مذکور، ۳۳۱ هزار تن گندم خوراکی بوده که به مصرف مردم خواهد رسید و حدود ۲۰ هزار تن نیز گندم بذر است.

,

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توصیه کرد، کشاورزان روال منطقی تحویل گندم را ادامه دهند.

,

این مسئول تصریح کرد: گندم محصولی استراتژیک بوده و دشمنان کشورمان به دنبال سو استفاده هستند و اینکه این گندم را از چرخه درست خودش خارج کنند.

,

صفوی عنوان کرد: اگر کشاورزی به هر دلیلی گندم خود را به کمیسیون‌های روستایی تحویل ندهد، در واقع به نوعی آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

,

وی تاکید کرد: جهادکشاورزی به این دسته از کشاورزان که گندم خود را به کمیسیون‌های جهاد کشاورزی تحویل ندهند، در سال آینده هیچ‌گونه خدماتی ارائه نخواهد کرد.

,

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: اسامی کشاورزان تحویل دهنده محصول در سامانه سهمیه بندی و سامانه غله و بازرگانی درج می‌شود، بنابراین اگر کشاورزی محصول را تحویل ندهد، سال آینده هیچ‌گونه خدمتی اعم از بذر، کود، تسهیلات بانکی و… دریافت نمی‌کنند.

,

این مسئول از پرداخت ۵۴ درصد مطالبات گندمکاران تاکنون خبر داد و گفت: کشاورزانی که تا ۸ تیر محصول خود را تحویل داده‌اند کل بهای محصول را دریافت کرده‌اند.

,

وی افزود: گندمکاران شهرستان‌های گرمسیری چون قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب و بخشی از گندمکاران مناطق معتدل و سرد که تا ۸ تیر گندم خود را تحویل را دادند، بهای گندم خود را دریافت کرده‌اند و در تلاشیم مطالبات سایر کشاورزان نیز پرداخت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه