اخبار داغ

در شورای اطلاع رسانی زنجان مطرح شد؛

ارسال 230 اثر به جشنواره مطبوعات زنجان

ارسال 230 اثر به جشنواره مطبوعات زنجان
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: تا کنون 230 اثر به جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و مطبوعات استان زنجان ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، یوسف ناصر، امروز در جلسه شورای اطلاع‎رسانی استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود رسانه‎ها انتظار می رفت استقبالی از جشنواره مطبوعات زنجان نشود، اما اصحاب رسانه از این جشنواره استقبال خوبی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی افزود: در سال گذشته 345 اثر به این جشنواره ارسال شده بود.

,

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه گذشته شورای اطلاع رسانی استان زنجان،اظهار داشت: قرار است،جلسات شورای اطلاع رسانی استان زنجان هر ماه برگزار شود.

,

وی افزود: رصد فضای مجازی و رسانه ای استان زنجان از دیگر مصوبات جلسه گذشته بود که هنوز مدلی طراحی و ارائه نشده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار بود در خصوص تقویت فعالیت های رسانه ای و کارکردهای دولت پشنهادات ارائه شود تا ضریب نفوذ اطلاع رسانی افزایش یابد که هنوز پیشنهادی ارائه نشده است.

,

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه 17 مرداد روز خبرنگار است،امسال آیین نکوداشت فاخری برای بزرگداشت روز خبرنگار طراحی و اجرایی می شود.

,

الهی سرشت با بیان اینکه دو کمیته اجرایی با مسئولیت روابط عمومی استانداری تشکیل شده است،بیان داشت: پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان در 10 بخش برگزار می شود و قرار شده است از پراکنده کاری دستگاه های اجرایی با اعلام بخشنامه جلوگیری شود.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها با حضور استاندار زنجان برگزار می شود،افزود: برنامه شهرداری مجزا به عنوان جشن روز خبرنگار برگزار می شود.

,

این مسئول از برگزاری تور رسانه ای برای بازدید از بخش های صنعتی و پروژه های شاخص استان خبرداد و گفت: نشست کل اعضای جامعه رسانه ای استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان  نیز طراحی می شود.

,

الهی سرشت از برگزاری ورک شاپ در خصوص اقتصاد رسانه برای رونق کسب و کار در عرصه رسانه خبرداد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام می شود.

,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, ,
  • خفقان مطبوعات در عصر پهلوی

  • ,

    خفقان مطبوعات در عصر پهلوی

    , خفقان مطبوعات در عصر پهلوی, خفقان مطبوعات در عصر پهلوی,

    "کامیاب" نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید ثبت نام در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان تا 25 تیرماه خبرداد و گفت: اختتامیه این جشنواره 17 مرداد ماه برگزار می شود.

    ,

    وی برضرورت یک کاسه شدن برنامه های روز خبرنگار تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

    ,

    به گزارش موج رسا، فراخوان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان منتشر شده است و خبرنگاران می توانند آثاری که در بازه زمانی یک تیر ۹۷ تا ۳۱ خرداد امسال در یکی از نشریات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استان و نشریات سراسری (ویژه استانی) منتشر شده است، در این جشنواره شرکت کنند.

    ,

    بخش‌های اصلی این جشنواره در ۱۰ بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش (خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور است.

    ,

    همچنین بخش‌های موضوعی این جشنواره نیز شامل عناوین رونق تولید، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، دین و معنویت، حجاب و عفاف، ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب، محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و مسائل جوانان در استان است.

    ,

    هر متقاضی مجاز به شرکت در ۳ بخش از جشنواره است و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا ۲ اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع ۶ اثر از هر نفر پذیرفته می‌شود.

    ,

    از متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت zanjan.pressfestival.ir آثار خود را تا 22 تیر جاری بارگذاری کنند.

    ,

    آیین اختتامیه جشنواره، ۱۷ مردادماه همزمان با روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

    ,

    ناصر افزود: اصحاب رسانه استان در صورت نیاز به اطلاع از جزئیات جشنواره با مراجعه به سامانه zanjan.pressfestival.ir فراخوان جشنواره را مطالعه کنند.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه