اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش روستایی اسدآباد:

لزوم آموزش بازی های بومی و محلی به مربیان ورزشی

لزوم آموزش بازی های بومی و محلی به مربیان ورزشی
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد از برگزاری کلاس مربیگری بازیهای بومی محلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این کلاس آموزشی ۲۵ مربی و معلم ورزش استان ثبت نام کرده‌ و با نحوه برگزاری بازیهای بومی محلی آموزش خواهند دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ زیر نظر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: مجوز برگزاری این کلاس‌ها بعد از پیگیری و تلاش ۲ ساله دریافت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: این کلاس ها از ۲۶ الی ۲۸ تیرماه به میزبانی شهرستان اسدآباد در مجتمع خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود.

,

ولی‌زاده بابیان اینکه مدرس این دوره رئیس کمیته آموزش فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی است، تصریح کرد: در این کلاس‌ها ۲۵ مربی و معلم ورزش شهرستان و اقصی نقاط شهرستان ثبت نام کرده و با نحوه و برگزاری بازیهای بومی محلی آموزش خواهند دید که در پایان بعداز برگزاری آزمون برای قبول شدگان کارت مربیگری درجه ۳ صادر خواهد شد .

,

وی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها به همت هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسداباد و همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود‌.

,

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد اذعان داشت: برگزاری این دوره به جهت احیا و ترویج بازیهای سنتی و بومی محلی برای علاقمندان و انتقال به نسل جدید بسیار مهم و ضروری است‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه