اخبار داغ

امام جمعه زیراب:

دشمن از رویارویی و تحلیل واقعیت قدرت انقلاب اسلامی عاجز است

دشمن از رویارویی و تحلیل واقعیت قدرت انقلاب اسلامی عاجز است
امام جمعه زیراب گفت:دنیا از تحلیل انقلاب اسلامی عاجز بوده و همه دنیا در حیرت است که چگونه با تمام هجمه دشمنان نه تنها این انقلاب سرپا ایستاده بلکه به پیروزی‌های بزرگ دست یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طی چهل سال اخیر، در حوزه‌های مختلف، پیشرفت‌های زیادی داشت، اظهار کرد: نقص در برخی موارد بیانگر آن است که در آن حیطه انقلابی عمل نشده و از دستورات امام و رهبری پیروی نشده است.

وی تصریح کرد: دنیا از تحلیل انقلاب اسلامی عاجز بوده و همه دنیا در حیرت است که چگونه با تمام هجمه دشمنان نه تنها این انقلاب سرپا ایستاده بلکه به پیروزی‌های بزرگ دست یافته است.

امام جمعه زیراب با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی ایران، افزود: با وجود کمک‌های میلیاردی کشورهای عربی و سلاح‌های پیشرفته و به‌روز دنیا به عراق در دروان جنگ به عراق، کشورمان در این جنگ پیروز شد و این امر به اراده الهی و وجود نیروهای متعهد ارزشی باز می‌گردد.

رضایی با بیان اینکه حجاب جزو ضروریات دین است و کسی نمی‌تواند در رابطه با بود و نبود آن بحث کند، بر ضرورت و اهمیت حجاب و عفاف در کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، بر اهمیت بحث امامت تأکید کرد و افزود: مقام امامت مقامی الهی است و هرگز انسان نمی‌تواند امام را انتخاب کند و بر ما است تا معرفت را چاشنی زیارت‌های خود کنیم.

امام جمعه زیراب با اشاره به 5 مرداد ماه، چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه در کشور، نماز جمعه را سنگری دانست که در طی این چهل سال در کنار مردم و با مردم بوده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های سیاسی، دینی و اجتماعی دفاع کرده است.

رضایی ویژگی یک رسانه ارزشی مبتنی بر دین را صداقت و تأکید بر حق، دین محوری، دفاع از ارزش دینی و قرآنی، رعایت انصاف، مستدل بودن و ظلم‌ستیزی برشمرد و گفت: ظلم‌ستیزی تنها در برابر استکبار جهانی نیست بلکه در هر عرصه‌ای اگر مسئولی به وظیفه خود عمل نکند، یک ظالم است.

وی از جمله چالش‌های پیش‌روی رسانه‌ها را شایعه پراکنی، اهانت، دخالت در امور خصوصی مردم، شبه‌افکنی و گسترش فحشا با بیان آن در فضای مجازی عنوان کرد و با اعلام اینکه رسانه‌ها می‌توانند در مقابل این مسائل بایستند، گفت: ما اجازه پخش فعل حرام را نداریم، چرا که پخش آن موجب قبح‌شکنی شده و قبح‌شکنی آغازی برای هنجارشکنی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه