اخبار داغ

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات سوادکوه:

شورای نگهبان خط مقدم دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام است

شورای نگهبان خط مقدم دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام است
مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه گفت: شورای نگهبان از افتخارات نظام و خط مقدم دفاع از اسلامیت، جمهوریت و استقلال کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستمعلی خلیل‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ به اهمیت جایگاه شورای نگهبان اشاره و اظهار کرد: اهمیت و جایگاه شورای نگهبان بر کسی پوشیده نیست و به ضرورت این جایگاه بیشتر پی می‌بریم وقتی می‌بینیم دشمنی نسبت به این نهاد ارزشی صورت می گیرد درواقع علت به جایگاه و اهمیت شورای نگهبان برمی گردد.

وی با اعلام آمادگی نسبت به انتخابات پیش رو در اسفندماه افزود: امسال این آمادگی لازم در بین مجموعه استان و نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان وجود دارد تا بتوانیم انتخابات پیش رو را با همراهی اعضای هیئت اجرایی شهرستان و تیم بازرسی با برگزاری جلسات متعدد آمادگی لازم را ایجاد کنیم.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، انتخابات را سرمایه ملی برشمرد و گفت: علت ایجاد آمادگی و حساسیت این است که انتخابات جزء سرمایه‌های ملی کشور است و هزینه‌های زیادی بابت آن می شود، رهبر معظم انقلاب فرمودند حق الناس است، بنابراین همه متولیان این امر باید تلاش کنیم تا از آرای مردم و حیثیت شورای نگهبان قانون اساسی صیانت شود.

خلیل‌نژاد پیش بینی امام راحل را تدبیری حکیمانه دانست و تشریح جایگاه شورای نگهبان برای مردم را از الزامات برشمرد و افزود: پیش‌بینی حضرت امام واقعا حکیمانه و معقولانه بود که امروز حیثیت نظام جمهوری اسلامی، اسلامیت و جمهوریت این نظام در گرو شورای نگهبان و قانون اساسی است.

وی در پایان گفت: جایگاه شورای نگهبان برای مردم باید تشریح شود تا بدانند در این ۴۰ سال چه کارهایی انجام شد، شورای نگهبان در باطن معنا و مفهومی عظیم دارد و واقعا جزء رکن‌های مهم و تأثیرگذار حکومت است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه