اخبار داغ

رئیس بهزیستی میاندورود مطرح کرد

حمایت بهزیستی از آسیب‌دیدگان اجتماعی

حمایت بهزیستی از آسیب‌دیدگان اجتماعی
رئیس بهزیستی میاندورود گفت: آسیب دیدگان اجتماعی درگیر معضلات اجتماعی هستند و باید از آنها حمایت کنیم و در این مسیر شاخصه‌های بهزیستی استفاده از شرکای اجتماعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید مرتضی موسوی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز اقامتی و بازتوانی افراد و اختلال مصرف مواد در میاندورود با بیان اینکه هفته بهزیستی فرصتی است که فعالیت و عملکرد بهزیستی را به جامعه گزارش کنیم تا شرکای اجتماعی را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش دهیم، اظهار کرد: وقتی ناهنجاری جامعه زیاد شود خروجی آن آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی می‌شود.

وی بیان کرد: اگر نهادی نباشد که این آسیب‌های اجتماعی را مدیریت کند فضای جامعه متشنج می‌شود.

رئیس بهزیستی میاندورود، خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که امنیت روانی و کیفیت زندگی را افزایش دهیم و مسئولیت اجتماعی را همگانی کنیم.

موسوی تاکید کرد: آسیب دیدگان اجتماعی درگیر معضلات اجتماعی هستند و باید از آنها حمایت کنیم و در این مسیر شاخصه‌های بهزیستی استفاده از شرکای اجتماعی است که که در حال حاضر 90 درصد خدمات بهزیستی واگذار شده است و اینها کمک می‌کنند تا جامعه ما به سمت شرایط بهتری گام بردارد.

وی با بیان اینکه 32 مرکز غیر دولتی فعال داریم، افزود: در حال حاضر 150 نیرو در این مراکز در حال فعالیت هستند و همچنین پنج مرکز موافقت اصولی را دریافت کردند و 6 مرکز هم درخواست کردند.

موسوی درباره چرایی حضور مراکز غیر دولتی، گفت: اگر این مراکز نباشند افراد دارای اعتیاد به کارشان ادامه خواهند داد و به تبع آن ناهنجاری‌های اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه