اخبار داغ

رئیس شورای شهر رامسر:

طرح هدایت آب‌های سطحی رامسر در 20 فاز عملیاتی می‌شود

طرح هدایت آب‌های سطحی رامسر در 20 فاز عملیاتی می‌شود
رئیس شورای شهر رامسر گفت: طرح هدایت آبهای سطحی در ۲۰ فاز طبقه بندی شده و طبق اولویت شهر با شناسایی نقاط حادثه خیز با تفکیک به انجام می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صفاتی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه طرح مطالعاتی هدایت آبهای سطحی از دوره چهارم شورا با انتخاب مشاور عملیاتی شد گفت: جهت اجرای این طرح ۱۲۰ میلیون تومان صرف مشاور و تهیه طرح شد.

وی افزود: با توجه در پیش رو بودن فصل پاییز و بارندگی های شدید با حرکت جهادی جهت اجرای طرح هدایت آبهای سطحی اقدام خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر رامسر با اشاره به اینکه باران های سیل آسا سبب آسیب به شهر می شود تصریح کرد: طرح هدایت آبهای سطحی در ۲۰ فاز طبقه بندی شد و امکان اجرای آن در آن واحد و یا جداگانه بصورت اولویت شهر با شناسایی نقاط حادثه خیز با تفکیک به انجام می رسد.

این مسئول گفت: باغ ۳۳ هکتاری ملی و شهرستانی محسوب می شود که با توجه به زیبایی و بکر بودن آن باید با برنامه ریزی جهت احیای باغ ۳۳ هکتاری اقدام شود.

صفاتی اظهار کرد: ایجاد حریم پروازی سبب محدودیت ساخت و ساز و کاهش در آمد شهرداری رامسر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: رامسر بعنوان یک شهر میراثی است که ثروت اول آن میراث است و با مدیریت و تعامل میتوان آن را احیا کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه