اخبار داغ

معاون اداره کل بهزیستی کرمانشاه خبر داد

ارائه خدمات توانبخشی رایگان به بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی

ارائه خدمات توانبخشی رایگان به بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی در این استان خدمات توانبخشی رایگان دریافت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیلوفر اختیاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  به حمایت بهزیستی از برخی از بیماران خاص چون بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام اس و اوتیسم اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی حوزه توانبخشی ارزیابی این بیماران برای انجام اقداماتی چون فیزیوتراپی، کار درمانی و…است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی در خصوص خدمات توانبخشی به این بیماران به ویژه بیماران ام اس و اتیسم افزود: ما بیشتر به دنبال این هستیم که این بیماران را در حالتی که هستند نگه داشته و به زندگی برگردانیم.

,

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: ما به این بیماران خدمات توانبخشی ارائه می کنیم که بتوانند عضلاتشان را نگه دارند و زندگی مطلوبی داشته باشند.

,

این مسئول از ارائه خدمات رایگان به این بیماران توسط بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: پس از مراجعه این بیماران و تشکیل پرونده، تمام خدمات توانبخشی مورد نیاز آنها که امکان آن در بهزیستی وجود داشته باشد، را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم.

,

اختیاری تصریح کرد: این بیماران خدمات توانبخشی چون فیزیوتراپی و کار درمانی را به صورت رایگان از بهزیستی دریافت می کنند.

,

وی در خصوص هزینه های درمانی این بیماران و کمک بهزیستی در این زمینه گفت: این بیماران همه دفترچه درمانی دارند و داروهای آنها نیز با رایزنی هایی که انجام شده با بهای کمتری در اختیار قرار می گیرد.

,

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دیگر حمایت بهزیستی از بیماران مذکور را مربوط به حوزه توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای آنها دانست و گفت: این موضوع بسته به تلاش خود بیمار نیز دارد و توانمندی های او برای اشتغال سنجیده خواهد شد و با توجه به توانمندی های فرد برای او اشتغال ایجاد می شود. برای مثال اگر فرد بیمار یک خانم خاندار باشد اشتغال خانگی متناسب با توانش برای او ایجاد خواهیم کرد.

,

وی در پاین شماره تلفن ۳۸۳۷۷۷۹۶ مربوط به این معاونت را برای ارتباط بیماران و خانواده های آنها با حوزه توانبخشی اعلام کرد تا اطلاعات مورد نیاز در این حوزه را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه