اخبار داغ

رئیس کانون جایگاهداران سوخت یزد:

مصرف بنزین سوپر در یزد بیش از 3 برابر سهمیه آن است/ بی توجهی مسئولان یزد در قبال افزایش بنزین سوپر

مصرف بنزین سوپر در یزد بیش از 3 برابر سهمیه آن است/ بی توجهی مسئولان یزد در قبال افزایش بنزین سوپر
رئیس کانون جایگاهداران سوخت یزد در خصوص کمبود بنزین سوپر در جایگاههای سوخت گفت: سهمیه بنزین سوپر در یزد روزی 30 هزار لیتر بوده در حالی که مصرف آن روزانه حدود 100 هزار لیتر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، چندی است که بنزین سوپر در برخی جایگاه‌های سوخت یزد با کمبود مواجه شده و بسیاری از جایگاه‌ها بنزین سوپر عرضه نمی‌کنند. موضوعی که بررسی آن نشان می‌دهد معلول مصرف بالای سوخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این راستا محمد امیر جلیلی رئیس کانون جایگاهداران سوخت یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن تایید صحت این خبر بیان داشت: سهمیه بنزین سوپر در یزد روزی 30 هزار لیتر بوده در حالی که مصرف آن روزانه حدود 100 هزار لیتر می باشد به همین دلیل سهمیه این بنزین بصورت نوبتی در بین جایگاه های سوخت توزیع می شود و این امر سبب سردرگمی مردم شده است.

, یزدرسا,

, ,

 

,

وی افزود: مدیران استان بویژه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد و استانداری باید برای حل این موضوع و افزایش سهمیه تمهیداتی بیاندیشند و این موضوع را پیگیری کنند که متاسفانه توجهی صورت نگرفته است.

,

عباسعلی پورمحمدعلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد نیز در خصوص این موضوع به خبرنگار یزدرسا، گفت: با عنایت به فصل سفرهای تابستانی و افزایش در مصرف سوخت، تامین به موقع و پایدار بنزین معمولی در اولویت برنامه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد می باشد ضمن اینکه توزیع بنزین سوپر بر اساس نیاز در تمام شهرستانهای استان با در نظر گرفتن اولویت مرکز استان در حال انجام می باشد.

, یزدرسا,

, ,

 

,

گفتنی است از ابتدای سال جاری عرضه بنزین سوپر در سطح جایگاه های استان به شدت کاهش یافته و موجب انتقادات و گلایه های مردمی شده بود که در این راستا محسن صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه در ماههای اخیر مصرف بنزین معمولی به شدت در کشور بالا رفته، گفته بود: چند پالایشگاه هستند که بنزین سوپر را تولید می‌کنند، ولی با توجه به اینکه باید جوابگوی بنزین معمولی کشور باشند، آنها به سمت تولید و ذخیره بنزین معمولی روی آورده اند و تولید بنزین سوپر کاهش یافته است.

,

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود در خصوص توزیع بنزین سوپر در سطح استان یزد اظهار داشته بود: بنزین سوپر عمده جایگاه های سطح شهر تامین خواهد شد و در بین شهرستان ها به صورت دوره ای توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه