اخبار داغ

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد:

بخشودگی ۴۸ درصدی جرائم حق بیمه کارفرمایان و بیمه شدگان در اسدآباد

بخشودگی ۴۸ درصدی جرائم حق بیمه کارفرمایان و بیمه شدگان در اسدآباد
رئیس شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد از بخشودگی ۴۸ درصدی جرائم حق بیمه کارفرمایان وبیمه شدگان خبر داد و گفت: این بخشودگی به میزان بیش از ۶۳۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال بابت ۳۲ پرونده بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با ارائه گزارشی از عملکرد تأمین اجتماعی اسدآباد از تیرماه سال گذشته تا خرداد ماه امسال، اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار ۲۲۸ جلد دفترچه درمانی صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی از تعویض ۲۰ هزار ۶۳ جلد دفترچه درمانی در این مدت خبر داد و گفت: ۴۳ هزار و ۳۳۲ جلد دفترچه نیز تمدید اعتبار و ۳۴۷ جلد دفترچه به صورت المثنی صادر شده است.

,

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد گفت: در طی این مدت تعداد ۴ هزار ۷۶۳ مورد بازرسی از دو هزار و ۳۹۳ کارگاه و شرکتهای تابعه فعال برای ۱ الی ۳ بار در سال داشتیم.

,

وی با بیان اینکه با حضور نمایندگان و کارفرمایان و کارگران اسدآباد به ۱۱۶ جلد پرونده درهیئت تشخیص مطالبات رسیدگی شده است، افزود: تقسیط بدهی حدود ۱۶۰ مورداز بدهی کارفرمایان و ۱۱۲ مورد از بدهی رانندگان انجام شده است.

,

شعبانی از بخشودگی ۴۸ درصدی جرائم حق بیمه کارفرمایان و بیمه شدگان خبر داد و گفت: این بخشودگی به میزان بیش از ۶۳۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال بابت ۳۲ پرونده بوده است.

,

وی با اشاره به اینترنتی بودن امور تأمین اجتماعی گفت: در طی این مدت ۲۳ هزار ۳۹۳ لیست انترنتی اخذ و هزار و ۸۵۲ مورد ابلاغ الکترونیک داشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه