اخبار داغ

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی خبرداد

صبح خونین برای مسافران تابستانی/ 5 کشته و 6 مجروح در محور طبس- یزد

صبح خونین برای مسافران تابستانی/ 5 کشته و 6 مجروح در محور طبس- یزد
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: براثر تصادف دو خودروی پژو آردی در بامداد امروز پنج نفر کشته و شش نفر مجروح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: ساعت 5 و 15 دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف بین دو خودروی پژو آردی در کیلومتر 91 جاده "طبس به یزد" بلافاصله نیروهای امدادی و مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند بر اثر برخورد شدید 2 دستگاه سواری پژو آردی رانندگان 2 خودرو و 3 سرنشین در دم فوت و 6 سرنشین نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند که حال یک نفر از آنان وخیم گزارش شده است.
,
 
,
رضایی علت این حادثه را انحراف به چپ سواری پژو آردی که از سمت یزد به طبس در حرکت بوده اعلام کرد و در این خصوص به رانندگان و مسافران تابستانی توصیه کرد هنگام خواب آلودگی از رانندگی جدا خودداری و به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.
,
 
,
وی یادآورشد: حادثه دیدگان یک خودرو اهل استان فارس و خودروی دیگر اهل استان البرز بوده اند.
,
 
,
جعفر حسن پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس نیز در این رابطه گفت: صبح امروز، بر اثر برخورد رخ به رخ دو دستگاه سورای در کیلومتر 92 محور طبس یزد 6 نفر مصدوم شدند و 5 نفر جان باختند.
,
 
,
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس افزود: با اعلام حادثه یک تیم از پایگاه مسجد شکر به محل حادثه اعزام و با عملیات رهاسازی پس از یک ساعت و 40 دقیقه 4 نفر از حادثه دیدگان که در صحنه حادثه جان باخته بودند از خودرو خارج و تحویل عوامل مربوطه شدند.
,
 
,
حسن‌پور خاطرنشان‌کرد: 7 نفر از مصدومان توسط اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال یافتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه