اخبار داغ

قائم‌مقام وزیر صنعت معدن و تجارت:

ممنوعیت واردات ۱۴۰۰قلم کالا که مشابه داخلی آن در کشور وجود دارد/ ۵۵درصد از صادرات قیر کشور مربوط به هرمزگان است

ممنوعیت واردات ۱۴۰۰قلم کالا که مشابه داخلی آن در کشور وجود دارد/ ۵۵درصد از صادرات قیر کشور مربوط به هرمزگان است
قائم‌مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه محدود شدن واردات برخی کالا‌ها نباید باعث کند شدن چرخ تولید شود، عنوان کرد: با توجه به شعار رونق تولید، واردات ۱۴۰۰قلم کالا که مشابه داخلی آن در کشور وجود دارد ممنوع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حسین مدرس خیابانی، قائم‌مقام وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز در همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران برتر هرمزگان گفت: با وجود اینکه دشمن تمام توان و نیرو خود را برای جنگ اقتصادی علیه ایران به کار گرفته اما خوشبختانه تاکنون موفق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

قائم‌مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه ما می‌دانیم واحد های تولیدی و تولیدکنندگان مشکلات زیادی را در پیش دارند، اظهار کرد: در این شرایط که دشمن تحریم های ظالمانه ای را علیه جمهوری اسلامی روا می دارد باید بهترین شرایط را برای رونق تولید داخلی فراهم سازیم.

,

مدرس خیابانی با بیان اینکه محدود شدن واردات برخی کالا‌ها نباید باعث کند شدن چرخ تولید شود، عنوان کرد: با توجه به شعار رونق تولید، واردات یک هزار و 400 قلم کالا که مشابه داخلی آن در کشور وجود دارد ممنوع شده است.

,

وی با بیان اینکه امروز نسخه‌ی شفابخش برای کشور صادرات است، تصریح کرد: تولیدکنندگان باید بدانند که با صادرات می‌توانند از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی استفاده کنند و درنهایت قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده کاهش می‌یابد و از طرفی اشتغال نیز افزایش پیدا می‌کند.

,

قائم‌مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه عمده صادرات ایران به کشورهای عراق و افغانستان است، بیان کرد: شورای عالی صادرات دستور توسعه تجارت با ۱۵کشور همسایه را صادر کرده است.

,

مدرس خیابانی با بیان اینکه سازمان توسعه و تجارت مکلف شده‌ از رایزن‌های صادراتی در هر شهر بخواهد تا شرایط بازار هدف و وجود یا عدم وجود رقبا را در این بازار بررسی کنند، گفت: در تلاش هستیم ستادی مشابه ستاد تنظیم بازار در شورای عالی صادرات برای بازار صادرات کشور ایجاد کنیم و هر هفته موضوعات در این خصوص را بررسی کنیم.

,

وی با بیان اینکه  ۵۵ درصد از صادرات قیر کشور مربوط به هرمزگان است، خاطر نشان کرد: این میزان از صادرات آمار خوبی در دنیا و کشور است؛  توسعه‌ی صادرات را در راستای تنظیم بازار می‌بینیم و این دو در کنار هم دیده ‌می‌شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه