اخبار داغ

فعال رسانه ای استان:

رسانه‌های انقلابی مراقب انقلابی‌نماها باشند

رسانه‌های انقلابی مراقب انقلابی‌نماها باشند
فعال رسانه ای بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی رسانه‌ها و جریان انقلابی باید آگاه باشند که برخی از انقلابی‌نماها از رسانه‌های برند انقلابی سوءاستفاده نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان شجاعی مقدم فعال رسانه‌ای استان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سپاس اظهار داشت: رسانه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در جامعه محسوب می‌شود و می‌توانند در تبلیغات و اطلاع‌رسانی حرف اول را می‌زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس , سپاس ,
وی تصریح کرد:  با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی  رسانه‌ها و جریان انقلابی باید آگاه باشند که برخی از انقلابی‌نماها از رسانه‌های برند انقلابی سو استفاده نکنند.
,
 
,
این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: هدف شوم این افراد انقلابی‌نما صرفاً سو استفاده از نام انقلاب است و مطمئن این دسته از آدم‌ها دلشان برای مردم نسوخته است.
,
 
,
شجاعی مقدم اضافه کرد: جریان انقلابی کسی است که مبنا و آرمان‌های انقلاب را قبول داشته باشند نه کسی که مراجع و علمای ما مورد اهانت قرار می‌دهند.
,
 
,
وی اشاره کرد: در جریان انقلابی ، آحاد مردم ایران که قلبشان برای انقلاب اسلامی می‌تپد حضور دارند اما جایی را نباید برای افرادی انقلابی‌نما گذاشت تا از جریان و اسم انقلاب سوءاستفاده کنند.
,
 
,
ایمان شجاعی مقدم ضمن تشویق جوانان به فعالیت‌های سیاسی کشور اضافه کرد: جوانان انقلابی باید در نبرده‌ای سیاسی حضور پرنگ خود را نشان دهند و با مطالبه گری‌های خود نگذارند انقلابی‌نماها به این جریان ضربه‌ای وارد کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه