اخبار داغ

استاندار اردبیل:

۲۰درصد آب شرب اردبیل هدر می رود

۲۰درصد آب شرب اردبیل هدر می رود
استاندار اردبیل گفت: بیش از ۲۰ درصد آب شرب در استان اردبیل هدر می رود و مردم باید فرهنگ چگونه مصرف کردن آب را برای فرزندان خود بیاموزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو صبح امروز در بازدید سر زده از شرکت آب و فاضلاب شهری اردبیل اظهار داشت: امروزه بحث تامین آب شرب سالم یکی از دغدغه های بزرگ دولت است و باید با برنامه ریزی صحیح و مدیریت مناسب به سمت کاهش مصرف حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه سالانه ۱۵ هزار به تعداد مشترکین اضافه می شود، افزود: با افزایش جمعیت شهری و کاهش منابع آبی تنها راه چاره مدیریت آب،بهینه مصرف کردن و فرهنگ سازی این موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,


بهنام جو توسعه شبکه فاضلاب شهری را یادآور شد و گفت : با توجه به افزایش متقاضیان در سطح شهر باید انجام این پروژه با جدیت و سرعت عمل بالا انجام گیرد.

,
,


وی تصریح کرد: در کنار فاضلاب ، انجام پروژه تصفیه خانه در اردبیل با جدیت و حساسیت بیشتر ضرورت دارد و تصفیه خانه پارس آباد نیز با ۳۲میلیارد تومان،اعتبار لازم تکمیل می شود.

,
,


استاندار اردبیل ادغام دو شرکت آب فاضلاب شهری و روستایی را منطقی دانست و گفت: پرسنل این دو شرکت مرتبط تخصصی بوده و با تعیین و تکلیف اموال مازاد شرکت ها برخی پروژه ها تامین اعتبار می شوند.

,
,


وی جمعیت فعلی شهر اردبیل را بیش از ۶۰۰هزار نفر اعلام کرد و افزود: در آینده ، اردبیل با افزایش جمعیت مواجه می شود و مسئولان باید به فکر فاضلاب ، تصفیه خانه و تامین آب شرب سالم مورد نیاز باشند.

,
,


بهنام جو ابراز داشت:انتقال آب گرگر به مرکز شهر جهت شرب شهروندان مطالعه شود و در مرکز شهر با تعبیه شیرهای برداشت می توان به مدیریت مصرف کمک کرد.

,
,

 

,


 

,
,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه