اخبار داغ

معضل قاچاق چوب در زنجان؛

قاچاق چوب تهدید برای جنگل‌های طارم؛ عاملان قاچاق چوب به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

قاچاق چوب تهدید برای جنگل‌های طارم؛ عاملان قاچاق چوب به مراجع قضایی معرفی می‌شوند
جنگل‌های طارم یکی از ظرفیت‌های مهم استان زنجان محسوب می‌شود که طی سالهای اخیر قطع بی‌رویه و حالا قاچاق چوب باعث نگرانی‌ مردم و دوستداران محیط‌ زیست در این منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جنگل‌های طارم یکی از بکرترین و نادرترین منطقه ایران است که بدلیل مسیر صعب العبورش زیبایی‌های فراوانی در دل خود دارد اما در این میان برخی از فرصت طلبان به قطع درختان در این منطقه و تخریب منابع طبیعی به دنبال سود کلان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

عباس لطفی معاون یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در خصوص برخورد با عاملان قاچاق چوب در استان زنجان به ویژه طارم گفت: با عاملان قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

,

وی از کشف 3 تن قاچاق چوب در زنجان خبرداد و افزود: این محموله از انواع چوب جنگلی و ممنوع القطع در مسیر تهم- چورزق بود که توسط مامورین منابع طبیعی کشف و ضبط شد.

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

کشف و ضبط 39 تن قطعات چوب درختان جنگلی در طارم

, کشف و ضبط 39 تن قطعات چوب درختان جنگلی در طارم ,

لطفی تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در حین گشت زنی و کمین در مسیر تهم- چورزق به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را توقیف می‌کنند.

,

وی افزود: پس از بازرسی بار نیسان 3 تن چوب جنگلی قاچاق از نوع چنار جنگلی و گردو که قطع آنان ممنوع بوده را کشف و ضبط می‌کنند.

,

به گفته لطفی بار قاچاق کشف شده در اولین فرصت به پارکینگ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منتقل و راننده نیسان نیز پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد.

,

معاون یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره کل به صورت 24 ساعته و نامحسوس برای حراست از اراضی ملی فعالیت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه