اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه قم خبر داد:

برگزاری همایش تبیینی گام دوم انقلاب در قم

برگزاری همایش تبیینی گام دوم انقلاب در قم
معاون فرهنگی سپاه قم از برگزاری همایش تبیینی گام دوم انقلاب در قم با سخنرانی سردار حسین نجات و دکتر زرشناس روز پنج شنبه 27 تیرماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر بختیاری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به نشست تبیینی گام دوم انقلاب، اظهار داشت: در راستای تبیین نخبگانی گام دوم انقلاب، سازمان بسیج ماموریتی به استان ها برای برگزاری نشست کاربردی این گام اعلام نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: در این راستا نخبگان استان ، فرهیختگان، اساتید، سخنرانان و کسانی که جزء نخبگان فرهنگی و تاثیرگذار استان هستند در این همایش حضور خواهند داشت تا گام دوم برای آنها تبیین شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم اضافه کرد: هدف این است که این افراد بعد از این همایش بتوانند این گام را برای لایه های پایین تر جامعه تبیین کنند تا آنها هم اشرافیت کافی را به گام دوم انقلاب پیدا کنند چرا که محور اصلی حرکت انقلاب این گام می باشد.
تبیین گام دوم انقلاب یک راهبرد استراتژیک برای نظام است

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیاز است جامعه ما با این گام آشنا شود، گفت:  تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در شرایط کنونی جامعه یک راهبرد استراتژیک برای آینده نظام اسلامی است.

بختیاری  ابراز کرد: باید همگان با زوایای مختلف این بیانیه در سطوح مختلف آشنا شوند و این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب از ما می‌خواهند.

وی ابراز داشت: باید اهالی رسانه به تشریح همه جزئیات این بیانیه در سطح کلان بپردازند تا به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شود؛ این بیانیه چراغ راه آینده کشور را به خوبی تبیین و تشریح می‌کند که حرکت در مسیر آن سبب عزت، اقتدار و پیشرفت همه جانبه می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه قم عنوان داشت:  این همایش صبح تا ظهر روز پنج شنبه 27تیرماه در مدرسه امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران و دکتر زرشناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه