اخبار داغ

خادم حرم مطهر رضوی :

کرامت امام رئوف اسباب آزادی ۳۶ زندانی قزوینی شد/ دخترم به یُمن مهربانی حضرت رضا(ع) شفا یافت

کرامت امام رئوف اسباب آزادی ۳۶ زندانی قزوینی شد/ دخترم به یُمن مهربانی حضرت رضا(ع) شفا یافت
خادم حرم مطهر رضوی گفت: پرچم و کرامت امام رئوف اسباب آزادی ۳۶ زندانی و صدور ترخیص هشت روزه‌ی زندانیان شده‌است که این نشان می‌دهد لطف و کرامات امام همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خوش احوال در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره‌ی فضیلیت‌های خدمت در محضر علی ابن نوسی الرضا(ع) اظهار کرد: از 12سالگی مداحی برای اهل بیت را آغاز کردم که مداحی برای اهل بیت اسباب حضور 29ساله‌ی من برای خدمت به امام رضا(ع)شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: در حرم مطهر خادمان کفشدار، دربان، خادم، فراش، خادمان جوان برای فرش کردن و خادمیاران مشغول خدمت هستند و توفیق حضور من برای خدمت در ابتدا با حضور در جلسات خادمین برای مداحی دعای توسل بود که موجب آغاز خدمت من به‌عنوان دربان در حرم مطهر شد.

,

خادم حرم مطهر رضوی اذعان کرد: 14سال کشیک سوم حرم مطهر و 15سال به عنوان کشیک دوم حرم امام رئوف مشغول خدمت به علی ابن موسی الرضا(ع) بودم و به لطف امام حدود هشت سال است که در حوزه‌ی پرچم گردانی به سراسر کشور در حال فعالیت هستم.

,

وی ادامه داد: توفیق خدمت به امام رئوف هفته‌ای یکبار شامل حال خادمین حرم رضوی برای خدمت به محضر امام و زائرین می‌شود که این سعادت افتخاری حاصل، بیعت معنوی با امام رضا (ع) است.

,

این خادم درباره‌ی کرامت امام رضا(ع) عنوان کرد: فضلیت‌‌ها و کرامت‌هایی که در دوران خدمت از امام دیدم بسیارند و امداد غیبی امام همواره برای بیشتر خادمین آشکار شده‌است که یکی از کرامت‌های امام که شامل حال من شد.

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: پزشکان به دلایلی برای دخترم بستری شدن در بیمارستان روانی را تجویز کردند، اتفاق ناگواری که برای دخترم افتاد زمینه‌ی طاعات ما در محضر امام را بیشتر کرد و پزشکان با بررسی پرونده متوجه اشتباهات پزشکی شدند و دخترم بعد از گذشت یک روز سلامت کامل را بدست آورد و کرامت امام بیش از پیش به من اثبات شد.

,

خوش احوال درباره‌ی حدیثی که سرلوحه‌ی زندگی اوست، بیان کرد: طبق گفته‌ی امام رئوف "هرکس حاجت خود را از پدر و مادر خود بخواهد آن حاجت را روا شده بداند و هرچه که می‌خواهید از والدین خود بخواهید" به عنوان الگو در زندگی من قرار گرفت و می‌توانم دلیل لطف خدا به خود را دعای پدر و مادرم بدانم.

,

وی درباره‌ی فعالیت زیر سایه‌ی خورشید افزود: اجرای طرح "زیر سایه‌ی خورشید" اسباب جلوه امام رئوف در سراسر کشور شده‌است که امیدواریم هرساله پررنگتر از سال‌های قبل اجرا شود.

,

خادم حرم مطهر رضوی در پایان گفت: پرچم و کرامت امام رئوف اسباب آزادی 36 زندانی و صدور ترخیص هشت روزه‌ی زندانیان شده‌است که این نشان می‌دهد لطف و کرامات امام همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه