اخبار داغ

شیوه جدید کلاه‎برداری در یاسوج به بهانه استخدام دستیار دندانپزشک+اسناد

شیوه جدید کلاه‎برداری در یاسوج به بهانه استخدام دستیار دندانپزشک+اسناد
با توجه به گزارشاتی که از سوی شهروندان یاسوجی به این پایگاه خبری داده شده است، مطلع شده ایم که گروهی از طریق آگهی های استخدامی به دنبال اخاذی از مردم به ویژه جوانانی هستند که به دنبال کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس با توجه به گزارشاتی که از سوی شهروندان یاسوجی به این پایگاه خبری داده شده است، مطلع شده ایم که برخی سودجویان از طریق آگهی های استخدامی که در فضای مجازی منتشر می کنند، به دنبال اخاذی از مردم به ویژه جوانانی هستند که به دنبال کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

بر اساس این گزارش یکی از شهروندان بیان کرد: در روزهای اخیر آگهی استخدامی در یکی از سایت های کاریابی مبنی بر استخدام دو دستیار پزشک در بخش ارتودنسی دانشکده دندان پزشکی منتشر شد.

,

در پی این آگهی برخی از جوانان جویای کار نیز موضوع را پیگیری و شرایط کاری را پرس وجو کرده اند و به ان ها اعلام شد برای فرم اولیه باید مبلغ 100هزارتومان را به حساب واریز کنید.

,

پس از پرداخت پول، پیامکی برای متقاضیان کار فرستاده می شود که باید لباس فرم کار را که مبلغ آن 350 هزارتومان است خریداری کنید اما یکی ازمتقاضیان می گوید لباس فرم دارم اما این فرد با فرستادن تصویری  می گوید که لباس باید مخصوص باشد و به دلیل اینکه پنج شنبه تعطیل است همین امشب باید پول را پرداخت کنید تا روز شنبه سرکار باشید.

,

متقاضیان نیز این حرف ها را قبول کرده و پذیرفته اند و در همان شب مبلغ 350هزارتومان دیگر را به شماره حسابی پرداخت کرده اند که پس از واریز این مبلغ مدل کفشی را برای متقاضی فرستاده اند و گفته اند که باید این کفش مخصوص را هم خریداری کند که متقاضی گفت: دیگر پولی ندارم و صاحب شماره گفته است که فردا صبح لباس ها را درب منزل تحویل بگیرید و در روز شنبه ساعت 8 به دانشکده دندان پزشکی واقع در بلوار مطهری یاسوج بخش ارتودنسی مراجعه کنند.

,

این استخدام که مبنی بر به کارگیری دستیار پزشک در دانشکده دندان پزشکی شهریاسوج بوده است با مراجعه افراد به دانشکده  دندانپزشکی در شهر یاسوج رئیس دانشکده آقای دکتر نیک اقبال این موضوع را کذب خواند و بیان کرد:

,

پس از این اتفاقات متقاضیان کار به صورت حضوری به رئیس دانشکده دندانپزشکی مراجعه کردند که رئیس دانشکده این موضوع را کذب خواند و گفته بود: این مورد اخاذی و کلاهبرداری است و امروز فرد دیگری در رابطه با همین موضوع به دانشکده مراجعه کرده است اما باید گفت این آگهی از طرف دانشکده دندانپزشکی یاسوج نبوده است و مطمئنا این فرد از این طریق از افراد دیگری نیز اخاذی کرده است که باید این موضوع پیگیری شود.

,

لازم به ذکر است که این فرد برای متقاضیان فرمی ارسال کرده است که این فرم هیچ سنخیتی با دانشکده دندانپزشکی یاسوج  ندارد و وقتی که متقاضیان گفته اند که باید حضوری مراجعه کنند گفته است که ابتدا باید معرفی شوند.

,

این متقاضیان که فکر می کرده اند دیگر کارشان مهیا شده است با وعده 2 میلیون تومانی حقوق از طرف این کلاهبردار بدون هیچ گونه تحقیقی این پول را واریز کرده اند.

,

آن ها متأسفانه این مبلغ را به حساب این کلاهبردار ریخته اند تا روز شنبه 22تیرماه بر سر کار خود حاضر شوند اماگویا این کلاهبردار پس از اخاذی این مبلغ شماره تلفن خود را خاموش کرده است و این متقاضیان با مراجعه به دانشکده دندان پزشکی از این امر آگاه می شوند که این امر اخاذی است و آنچه را پرداخت کرده اند بر باد رفته است.

,

در پایان مستنداتی که یکی از شهروندان یاسوجی برای ما فرستاده است را در زیر مشاهده می کنید که تقاضای پیگیری این مسئله را از پلیس فتا استان و دیگر مسئولین مربوطه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه