اخبار داغ

برکات کاروان زیر سایه خورشید در تویسرکان:

از آزادی زندانیان دارای کمتر از 6 ماه حبس تا اهدای سفر زیارتی مشهد به مددجویان امداد/اشک ها و لبخندهای عاشقانه تویسرکانی ها با بوسه بر پرچم رضوی، نقش دلدادگی بخشید

از آزادی زندانیان دارای کمتر از 6 ماه حبس تا اهدای سفر زیارتی مشهد به مددجویان امداد/اشک ها و لبخندهای عاشقانه تویسرکانی ها با بوسه بر پرچم رضوی، نقش دلدادگی بخشید
اشک های شوق و لبخندهای عاشقانه تویسرکانی ها با بوسه های گرم بر پرچم رضوی نفش دلدادگی بخشید و امروز حرف دل همه یا رضا(ع) بود یا ضامن آهو.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ به مناسبت دهه کرامت، پرچم ۱۴۴ متری مزین و متبرک به نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع)؛ چند روزی است همراه با خدام مهمان مردم  همدان در سراسر استان شده اند و این پرچم متبرک در نقاط مختلف به اهتزاز در آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

و امروز تویسرکانی ها در سالروز میلاد امام رئوف، امام مهربانی ها، امام رضا(ع) میزبان پرچم حرم رضوی بودند.

,

 و دستانی از جنس دعا برای شفای بیماران به آسمان برخواست

,  و دستانی از جنس دعا برای شفای بیماران به آسمان برخواست,  و دستانی از جنس دعا برای شفای بیماران به آسمان برخواست,

, ,

مقصد اول می شود عیادت از بیماران در بیمارستات شهرستان، در میان دردها و لانه های بیماران، چیزی که بیشتر از همه خود را نشان می دهد، حس و حال معنوی عمیقی بود که در آنان به واسطه ارتباط دلی با حرم رضوی به وجود آمد.

,

شاید لحظه ای دردهای خود را فراموش کردند که تنها از خادم رضوی می خواستند سلام آنان را به امام رضا(ع) برسانند.

,

, ,

دعا و مداحی یکی از خدام فضای بیمارستان را عطرآگین کرد و دستانی از جنس دعا برای شفای بیماران به آسمان برخواست.

,

آزادی زندانیان دارای کمتر از 6 ماه حبس در تویسرکان

, آزادی زندانیان دارای کمتر از 6 ماه حبس در تویسرکان, آزادی زندانیان دارای کمتر از 6 ماه حبس در تویسرکان,

, ,

مقصد بعدی ما می شود زندان، زندانیان در حصاری که این روزها خود از بودن در آنجا ناراحت هستند و اما می دانند که می توانند با توکل به خدا، توبه و توسل به ائمه اطهار(ع) مجدد زندگی خود را در مسیر روشنی قرار دهند، به گفته «سید حسین محتشمی» مبلغ اعزامی کاروان زیرسایه خورشید خداوند متعال مسیر نور را برای همگان مشخص کرده و گاهی این ما انسان ها هستیم که در این مسیر راهمان را گم می کنیم و باید به مسیر باز گردیم.

,

مداحی، مسابقه و یک بازی هیجان انگیز برای زندانیان از سوی خدامان رضوی خنده بر لب های آنان جاری کرد و دستانی که برای میلاد نور زده می شد اوج شادی آنان بود.

,

به برکت حضور کاروان زیرسایه خورشید بنا بر آن شد تا زندانیان دارای کمتر از 6 ماه حبس آزاد شوند و همچنین به سربازان زندان سه روز مرخصی تشویقی داده شود.

,

بانوان زهرائی که روزیشان بوسه بر پرچم رضوی شد

, بانوان زهرائی که روزیشان بوسه بر پرچم رضوی شد, بانوان زهرائی که روزیشان بوسه بر پرچم رضوی شد,

, ,

گفتند مقصد بعدی اهالی خوب شهر سرکان هستند و آنان منتظر در ورودی شهر، اما به یک باره خادمان رضوی هنگام سوار شدن بر خودرو با اشک های ذوق تعدادی از بانوان تویسرکانی همراه شدند، بانوان کانون قرآن این شهرستان، که مصرانه به خادمان گفتند برای لحظاتی هم شده پرچم متبرک را به کانون بیاورند تا بانوان حضور یافته در جشن میلاد امام رضا(ع) هم  بی نصیب نمانند و این گونه مقصدی تعریف نشده برای خادمان رضوی تعریف شد و برای دقایقی هم کاروانیان مهمان بانوان زهرایی شدند.

,

درخواست خادمان رضوی از خانواده شهید: از فرزندتان بخواهید ما سلام ما را به امام حسین(ع) برسانند

, درخواست خادمان رضوی از خانواده شهید: از فرزندتان بخواهید ما سلام ما را به امام حسین(ع) برسانند, درخواست خادمان رضوی از خانواده شهید: از فرزندتان بخواهید ما سلام ما را به امام حسین(ع) برسانند,

, ,

در بین مسیر گفتند یادم نرود به خانواده شهیدان رحمان و علی اصغر بیات وعده دیدار داده اند، باز کمی مسیر طولانی تر می شود تا به خانواده شهیدان بیات هم ادای احترام کنند.

,

اشک شوق والدین شهدا لحظه ای هم قطع نشد، یکی از خادمان حرم رضوی با شعرخوانی ما را به حرم رضوی برد و یکی از آنان هم نگاهی به پدر و مادر شهیدان بیات انداخت و گفت می گویند شهیدان زنده اند، از شما می خواهیم تا از فرزندان شهیدتان بخواهید که امشب سلام ما را به امام حسین(ع) برسانند و همه یک نفس یا حسین(ع) شدند.

,

اشک ها و لبخندهای عاشقانه تویسرکانی ها با بوسه بر پرچم رضوی نقش دلدادگی بخشید

, اشک ها و لبخندهای عاشقانه تویسرکانی ها با بوسه بر پرچم رضوی نقش دلدادگی بخشید, اشک ها و لبخندهای عاشقانه تویسرکانی ها با بوسه بر پرچم رضوی نقش دلدادگی بخشید,

امروز انتظار سرکانی ها برای دیدن پرچم رضوی برایشان شیرین شد و ما همراه با کاروان زیر سایه خورشید به سرکان رسیدم، اشک های شوق و لبخندهای عاشقانه تویسرکانی ها با بوسه های گرم بر پرچم رضوی نفش دلدادگی بخشید و امروز حرف دل همه یا رضا(ع) بود یا ضامن آهو.

,

و محتشمی مبلغ این کاروان از رأفت امام مهربانی ها گفت و اینکه اگر رفتارمان رضوی شود هم سعادت دنیا را به دست آورده ایم و هم سعادت آخرت را.

,

یکی ساعتی در جمع مردم سرکان و مسحد جامع این شهر مداحان رضوی از ثامن الحجج گفتند و التماس دعاهایی که مردم از آنان داشتند.

,

 8سفرزیارتی مشهد و 10 سفر زیارتی به قم؛ هدیه خادمان رضوی به مددجویان تویسرکانی

,  8سفرزیارتی مشهد و 10 سفر زیارتی به قم؛ هدیه خادمان رضوی به مددجویان تویسرکانی,  8سفرزیارتی مشهد و 10 سفر زیارتی به قم؛ هدیه خادمان رضوی به مددجویان تویسرکانی,

کم کم باید آماده می شدیم تا به جمع مددجویان کمیته امداد بپیوندیم که بی صبرانه منتظر خادمان رضوی و پرچم متبرک شده نشسته بودند.

,

خادمان رضوی اینجا هم دل مددجویتان را یک نفس به حرم رضوی بردند و اما هدیه هشت سفر زیارتی به مشهد مقدس  و 10 سفر زیارتی به قم به همین مددجویان، از دیگر برکات حضور کاروان زیر سایه خورشید در تویسرکان بود.

,

کم کم نزدیک اذان می شود و آنان وعده دیدارشان می شود در مسجد جامع شهر تویسرکان و باز مقصدی دیگر.

,

کاروانیان عشق، یادتان نرود سلام ما را به امام رضا(ع) برسانید قلبمان برای دیدار حرم رضوی دلتنگ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه