اخبار داغ

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟
اگر شما هم جزء افرادی هستید که با دنیای اینترنت و وب گردی آشنایی دارید، مطمئنا تا به حال با مقالات متعددی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید روبه رو شده اید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروزه بسیاری از کسب و کارهای نوپا و یا برندهای معتبر برای تبلیغ خدمات و یا محصولات خود از این روش استفاده میکنند. روش تبلیغِ اینترنتی رپورتاژ آگهی اگر به درستی انجام شود، میتواند موجب بهبود وضعیت کسب و کار شما شود. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اساساً رپورتاژ آگهی چیست و چگونه میتواند سبب بهبود وضعیت یک کسب و کار شود؟ ما در این متن به پاسخ تمامی پرسشهای شما میپردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رپورتاژ آگهی,

رپرتاژ آگهی چیست؟

, رپرتاژ آگهی چیست؟,

رپرتاژ آگهی (Advertiorial) به نوعی از آگهی گفته میشود که در قالب یک گزارش و یا خبر به مخاطب عرضه می شود و مخاطبِ رسانه متوجه جنبه تبلیغاتی آن نمی شود. به عبارت دیگر مخاطب تصور میکند که واقعا در حال خواندن و یا مشاهده یک خبر یا گزارش کاملاً بی طرفانه است؛ و همین بی طرفانه بودن لحنِ آن نیز باعث جلب اعتماد مخاطب و جذب آن به سوی محصول یا خدمت عرضه شده می شود. 

, رپرتاژ آگهی, Advertiorial,

در واقع میتوان گفت که رپرتاژ آگهی یک متن هدفمند و سازمان یافته برای تقویت و بزرگنمایی مزایای استفاده از یک خدمت یا محصول در ذهن مخاطب است.

,

روند تهیه رپورتاژ آگهی

, روند تهیه رپورتاژ آگهی,

مراحل تهیه یک رپورتاژ آگهی به این شکل است که در ابتدا یک خبر و یا گزارش بی طرفانه و ژورنالیستی برای معرفی محصولات یا خدمات، توسط تیم متخصص یک شرکت تهیه میشود و برای انتشار در اختیار یک رسانه ( برنامه تلویزیونی، خبرگزاری ها، وب سایت خبری پربازدید و یا مجله) قرار میگیرد. سپس مدیر تبلیغات رسانه مورد نظر در ازای دریافت مبلغی این گزارش را در رسانه خود انتشار میدهد. رپورتاژ خبری در هر یک از این رسانه ها میتواند شکل متفاوتی داشته باشد که در زیر انواع آن را برای شما بیان میکنیم.

, رپورتاژ خبری,

انواع اشکال رپورتاژ آگهی در رسانه های مختلف

, انواع اشکال رپورتاژ آگهی در رسانه های مختلف ,

رپورتاژ آگهی در تلویزیون میتواند به شکل یک آگهی برای معرفی محصولات به مخاطبان باشد. این آگهی میتواند یک تبلیغ تلویزیونی، قسمتی از یک گفتگو و یا برنامه ای همچونTalk Show  باشد. در رسانه های چاپی، رپورتاژ به شکل مقاله و یا داستانی بی طرف است تا شکلی معتبر داشته باشد. و در برنامه های رادیویی این نوع از اگهی، در جریان مکالمات مجریان با مهمان ها گنجانده شده است.

, Talk Show ,

در سال های اخیر و با گسترش و همه گیر شدن استفاده از اینترنت، شکل جدیدی از رپرتاژ آگهی به وجود آمد که مبتنی بر اینترنت است. این نوع از رپورتاژ آگهی شباهت زیادی به نوع چاپی دارد، اما به نسبت سایر اشکال رپورتاژ محبوبیت و تاثیرگذاری بالاتری دارد. فضای اینترنت بستر مناسبی را برای تولید محتوای نوشتاری، گفتاری، تصویری و ویدئویی در اختیار افراد قرار میدهد. با این حال ارائه رپرتاژ آگهی به صورت متنی، مزایای بیشتری برای کسب و کار شما دارد و سبب بهبود وضعیت سئو  سایت شما میشود.

,

آیا رپورتاژ آگهی بر سئو و رتبه وب سایت من در گوگل تاثیر دارد؟

, آیا رپورتاژ آگهی بر سئو و رتبه وب سایت من در گوگل تاثیر دارد؟,

در پاسخ به این سوال شما باید گفت: بله، قطعا رپرتاژ خبری میتواند تاثیر بسزایی در سئو و رتبه بندی سایت شما در نتایج موتورهای جستجو داشته باشد. اجازه دهید تا کمی بیشتر برایتان توضیح دهیم.

, رپرتاژ خبری,

 همانطور که میدانید یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی سایت شما در گوگل، تعداد و کیفیت بک لینک های آن است. بک لینک ها در واقع همان لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به سایت شما زده شده اند و به معنی معرفی و پیشنهاد سایت شما توسط سایت های دیگر است. گوگل هم وقتی سایت شما توسط سایت های دیگری پیشنهاد میشود، اهمیت بیشتری برای آن قائل میشود.

,

زمانی که شما قصد دارید یک رپورتاژ آگهی انتشار دهید، به دنبال سایت های پربازدید و معتبری هستید که با تجارت و کسب و کار شما مرتبط هستند. خب مسلماً این گونه سایت ها به واسطه بازدید بالایی که دارند از اعتبار و  Domain Authority خوبی هم در گوگل برخوردار هستند. پس در نتیجه دریافت بک لینک از سایتی با اعتبار دامنه بالا تاثیر خیلی خوبی بر روی سئو سایت شما خواهد داشت.

,  Domain Authority, Domain Authority,

توجه داشته باشید که در رپورتاژ خبری شما میتوانید تعداد 3 تا 5 بک لینک دائمی و قوی از سایت منتشر کننده به صورت Follow دریافت کنید. دقت داشته باشید که معمولا میزان بازدید روزانه این گونه سایت ها بسیار زیاد است و همین موضوع هم باعث میشود که در طول روز تعداد زیادی بازدید کننده از سایت منتشر کننده رپرتاژ آگهی، به سمت سایت شما روانه شوند و در نتیجه ترافیک سایت شما و فروش آن به میزان زیادی افزایش می یابد.

, Follow,

علاوه بر این، شما میتوانید رپرتاژ آگهی خود را تحت عنوان کمپین رپورتاژ آگهی در بیش از 100 سایت معتبر ایرانی منتشر کنید؛ و در مدت زمان خیلی کوتاهی به واسطه لینک های زیادی که از سایت های معتبر به صورت دائمی به سایت شما خورده است، در نتایج صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

, کمپین رپورتاژ آگهی,

سخن پایانی

, سخن پایانی,

شرکت دیجیتال مارکتینگ تهران دید، یکی از پیشروان این صنعت است که کار تهیه و انتشار رپرتاژ آگهی در تمامی سایت ها و خبرگزاری های معتبر و پربازدید ایران را به خوبی و توسط یک تیم متخصص انجام میدهد. پیشنهاد میکنیم که از خدمات این شرکت و مشاوره های رایگان آن در خصوص رپورتاژ آگهی استفاده کنید، تا شاهد تاثیر شگرف آن در پیشرفت و ارتقای کسب و کار خود باشید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه