اخبار داغ

حاشیه های سفر امروز روحانی به خراسان شمالی

دستنوشته هایی که در سفرهای روحانی تکرار شده اند/ مطالبات محقق نشده و وعده های نسیه

دستنوشته هایی که در سفرهای روحانی تکرار شده اند/ مطالبات محقق نشده و وعده های نسیه
صبح امروز یکشنبه 23 تیرماه، حسن روحانی رئیس جمهور طی سفر یک روزه وارد بجنورد، مرکز خراسان شمالی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بجنورد، رضا حمیدی زاده، فرزند شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده به نمایندگی از مردم استان خوش آمد گویی انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،, عصر اترک،,  در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بجنورد، رضا حمیدی زاده، فرزند شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده به نمایندگی از مردم استان خوش آمد گویی انجام داد.,

 

,

, ,


رئیس جمهور در ابتدای ورود به فرودگاه در جمع اصحاب رسانه هدف از سفر به خراسان شمالی را بررسی تمام مصوبات سفر سال 94 اعلام کرد و گفت: تصمیمات مهمی برای سال های آینده خراسان شمالی خواهیم داشت. در ادامه به همراه استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و سایر مسئولین راهی شهرستان شیروان جهت ایراد سخنرانی در بین مردم شدند.
 

,
,
,

, ,


تیم خبرنگاران خراسان شمالی ساعت 6 صبح امروز پیش از رسیدن رئیس جمهور به استان راهی شهرستان شیروان شدند تا بتوانند این رویداد را به صورت تصویری و خبری به ثبت برسانند.

,
,

 

,

, ,


جایگاهی که برای خبرنگاران اختصاص داده شده بود، تنها به نام جایگاهی ویژه بود در حالی که در تصویر چیزی از ویژه بودن به چشم نمی خورد.

,
,

 

,

, ,


سخنرانی رئیس جمهور قرار بود راس ساعت 8 و نیم صبح در استادیوم شهدای کارگر شیروان آغاز شود و مردم از سراسر استان برای حضور در این برنامه از ساعت‌ها قبل در استادیوم حضور داشتند.

,
,

 

,

, ,


سخنرانی رئیس جمهور با دو ساعت تاخیر ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز شد و رئیس جمهور با اشاره به گرمای هوا اعلام کرد سخنان کوتاهی خواهد داشت.
روحانی در میان سخنان خود به تکمیل جاده بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن که جزو که مصوبات محقق نشده سفر قبل بود نیز اشاره کرد و قول تکمیل در این دو پروژه در آینده نزدیک داد.

,
,
,

 

,

, ,

 

,

با وجود گرمای طاقت فرسای هوا، ورزشگاه شهدای کارگر شیروان مملو از جمعیتی بود که با نامه هایی در دست برای رفع مشکلاتشان و استقبال از رئیس جمهور حضور پیدا کرده بودند.

,

 

,

, ,


تعدادی از حاضرین در سخنرانی رئیس جمهور، دست نوشته‌ها و پلاکاردهای همچون «جناب رئیس جمهور گاز نداریم»، «روحانی خانه ندارم»، «جوان بیکار هستم» در دست داشتند و همچنین برخی همراه با خواسته‌های خود شماره تماس نوشته و بالای سر گرفته بودند.

,
,

 

,

, ,


اتوبوس های که از نقاط مختلف استان علاقه مندان به حضور در سخنرانی رئیس جمهور را به ورزشگاه رسانده بودند نیز صحنه جالبی در حاشیه ورزشگاه ایجاد کرده بود.
گروهی از نوازندگان استان هم که گویاه یک ماه قبل سفارش آماده کردن قطعه ای به سه زبان کرمانجی، ترکی، فارسی به مناسبت حضور ریاست جمهور در خراسان شمالی گرفته بودند نیز قطعه ای چهار دقیقه ای را به همین مناسبت آماده کرده و با لباس های محلی در این مراسم حضور داشتند. اما به علت ناهماهنگی ها و اجرای پنج قطعه موسیقی توسط "محسن میرزازاده، خواننده کرمانج"  زمانی برای اجرای این گروه موسیقی اختصاص پیدا نکرد و باعث دلخوری این گروه موسیقی شد.

,
,
,

 

,

, ,


بعد از سخنرانی حجت الاسلام یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی، رئیس جمهور سخنرانی خود را ایراد کرد.

,
,

 

,

, ,


رئیس جمهور پس از پایان سخنرانی عازم نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان شد و فاز دوم این نیروگاه را افتتاح کرد.

,
,

 

,

, ,


در انتهای مراسم بار دیگر داستان تکراری، انتخاب گزینش خبرنگار و عکاس برخی رسانه ها، توسط تیم استانداری برای همراهی ریاست جمهور دلخوری هایی را به یادگار گذاشت.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه