اخبار داغ

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

سیاست کشور شناسایی ظرفیت های شهرستان ها است/ جاجرم با کارخانه آلومینا متحول می شود

سیاست کشور شناسایی ظرفیت های شهرستان ها است/ جاجرم با کارخانه آلومینا متحول می شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت سیاست کشور را شناسایی ظرفیت شهرستان ها اعلام کرد و گفت: سیاست ما این است ظرفیت استان ها و شهرستان ها را بشناسیم و برای بهره برداری از آن در جهت ایجاد توسعه تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای اداری در شهرستان جاجرم اظهار کرد: کسانی که امروز بار تولید را بر دوش دارند در یک جنگ تمام عیار در حوزه اقتصادی قرار دارند چراکه هدف دشمن این بوده است که تولید متوقف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

رحمانی افزود: خوشبختانه تولیدات در کشور نسبت به قبل افزایش یافته است و  امیدواریم در ماه های آینده بیشتر شود.

,

وی افزود: راهبرد استفاده از بسیج مردمی برای مقابله با تحریم ها از تفکرات استراتژیک است که در زمان جنگ اتفاق افتاده است که باعث پیروزی جمهوری اسلامی شد.

,

وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه جاجرم با آلومینا و آلومینیوم می تواند متحول شود گفت: می توان با آلومینیوم ارزش افزوده زیادی ایجاد کرد.

,

وی افزود:سیاست ما این است ظرفیت استان ها و شهرستان ها را بشناسیم و برای بهره برداری از آن در جهت ایجاد توسعه تلاش کنیم.

,

رحمانی خاطرنشان کرد: جذب نیرو اولویت با منطقه است .

,

 

,

دروازه های توسعه خراسان شمالی از طریق مسیر شریانی میامی_جاجرم

, دروازه های توسعه خراسان شمالی از طریق مسیر شریانی میامی_جاجرم, دروازه های توسعه خراسان شمالی از طریق مسیر شریانی میامی_جاجرم,

فرماندار شهرستان جاجرم گفت:  دروازه توسعه استان خراسان شمالی از طریق مسیر شریانی جاده میامی_ جاجرم _ سنخواست و در مسیر دیگر میامی گرمه و چمن بید گشوده خواهد شد.

,

به گزارش عصر اترک، رضا آذری، فرماندر جاجرم در جلسه شورای اداری و ستاد تسهیل و رونق تولید شهرستان های جاجرم و گرمه با بیان اینکه تامین اعتبار پروژه ملی خواست و مطالبه مردم شهرستان جاجرم و شهر همجوار گرمه است از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست این مهم را مورد توجه ویژه قرار دهد.

,

آذری افزود: تنها نقطه اتصال ریلی استان در شهرستان جاجرم قرار دارد اما به دلیل بی مهری ها غیر فعال مانده است که خواسته مردم فعالیت دوباره آن است.

,

 

,

کم هزینه ترین راه ریلی استان احداث راه آهن از جاجرم به بجنورد است

, کم هزینه ترین راه ریلی استان احداث راه آهن از جاجرم به بجنورد است, کم هزینه ترین راه ریلی استان احداث راه آهن از جاجرم به بجنورد است,

امام جمعه جاجرم نیز در این جلسه گفت: کم خرج ترین و کم هزینه ترین راهی که استان را به راه ریلی متصل می کند احداث راه آهن جاجرم به بجنورد است.

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به افتتاح کارخانه شمش آلومینیوم در جاجرم با حضور وزیر افزود: فاز اول، بخشی از بیکاران را دارای شغل کرد و خواسته مردم این است که فاز دوم و سوم هم تکمیل و راه اندازی شود تا شاهد افزایش فرصت های شغلی باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه محصولات پایین دستی زیادی را می توان در جوار کارخانه شمش آلومینا ایجاد کرد، گفت: با پیگیری ها و تاسیس کارخانه هایی پایین دستی زمینه اشتغال فراوان ایجاد می شود.

,

وی در پایان خواستار این شد که یکی از اعضای هیئت مدیره کارخانه آلومینا از بومیان شهرستان جاجرم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه