اخبار داغ

دبیر کارگروه یاوران اصلح تشکل‌های دانشجویی لرستان:

تشکیل کارگروه «یاوران اصلح»/زمینه‌سازی برای ارتقا کمی و کیفی مشارکت مردم در انتخابات‌

تشکیل کارگروه «یاوران اصلح»/زمینه‌سازی برای ارتقا کمی و کیفی مشارکت مردم در انتخابات‌
دبیر کارگروه یاوران اصلح تشکل‌های دانشجویی لرستان گفت: هدف این کارگروه ارتقا کمی و کیفی مشارکت سیاسی آحاد مردم در انتخابات‌ و تلاش برای تشکیل مجلس مطلوب و نمایندگان متعهد، متخصص و کارآمد در طراز انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، مسعود کریمی بیرانوند شامگاه یکشنبه در نشست خبری کارگروه انتخاباتی یاوران اصلح تشکل‌های اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان لرستان اظهار داشت: این تشکل حدود 30 سال قدمت دارد و درزمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اقداماتی انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی بابیان اینکه این تشکل در حال حاضر دارای مجوز از کمیسیون ماده 10 قانون احزاب بوده و جز احزاب فعال کشور است افزود: مردم‌سالاری دینی جز اصول اصلی نظام جمهوری اسلامی است و از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی بحث انتخابات است که می‌تواند پرشور، قوی و سالم برای رسیدن به اهداف کمک کند.

,

 

,

دبیر کارگروه یاوران اصلح تشکل‌های دانشجویی لرستان تصریح کرد: احزاب نیز در دنیا فعالیت‌ها و وظایفی دارند که می‌توان به بحث انتخابات اشاره کرد که اگر حضور خوبی نداشته باشند این انتخابات به انحراف کشیده می‌شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: احزاب می‌توانند مردم را آگاه کرده و نیرویی به مردم معرفی کنند تا بر روند انتخابات نظارت داشته باشند؛ مردم عادی وقت وتوان کافی برای بررسی نامزدهای انتخاباتی ندارند بنابراین باوجود احزاب و وساطت آن‌ها کار به‌صورت تخصصی انجام می‌گیرد.

,

 

,

بیرانوند عنوان کرد: تشکل‌های دانشجویی و فارغ‌التحصیلی تصمیم حضور فعال در انتخابات آتی را دارد بنابراین کارگروه یاوران اصلح را تشکیل داده‌ایم و تاکنون شش جلسه به‌صورت رسمی و منظم برگزارشده است.

,

 

,

وی بیان کرد: هدف ما زمینه‌سازی برای ارتقا کمی و کیفی مشارکت سیاسی آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه در انتخابات‌ها و تلاش برای تشکیل مجلس مطلوب و نمایندگان متعهد، متخصص و کارآمد در طراز انقلاب اسلامی است.

,

 

,

دبیر کارگروه یاوران اصلح تشکل‌های دانشجویی لرستان گفت: در حال حاضر این کارگروه 15 عضو دارد و جلسات مختلفی برگزار کرده‌ایم و در سه‌گام شناسایی نامزدهای اصلح، حمایت از نامزدهای اصلح و نظارت بر نمایندگان را در دستور کار دارد.

,

 

,

وی اظهار داشت: ابزارهای نظارت ما اخذ تعهدنامه، تشکیل کمیته نظارت و نظرسنجی از مردم، تذکرات شفاهی، کتبی، مستقیم و غیرمستقیم و همچنین اطلاع‌رسانی به مردم و حتی افشاگری و شکایت به مراجع قانونی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه